اخبار داغ

سردار اشتری خبر داد:

افزایش 12درصدی کشفیات موادمخدر

افزایش 12درصدی کشفیات موادمخدر
فرمانده ناجا گفت: متأسفانه کشت خشخاش بعد از حضور آمریکا در افغانستان بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و این امر باعث افزایش قاچاق مواد مخدر در کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سردار حسین اشتری، امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت انجام شد، با بیان این‌که نیروی انتظامی همیشه در صحنه است و در اقصی‌نقاط کشور حضور دارد، بیان کرد: تعداد و تنوع مأموریت‌ها در این نیرو بسیار گسترده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: امروز نیروی انتظامی پیشتاز است و طرح‌های مختلفی را در زمینه‌هایی همچون عفاف و حجاب، تأمین امنیت مردم، نظارت ویژه بر اماکن و معابر، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با هنجارشکنان و مبارزه با مواد مخدر اجرایی می‌کند.
,
 
,
فرمانده ناجا با بیان این‌که سال گذشته ۸۷۵ تن مواد مخدر از قاچاقچیان و افراد بزهکار کشف و ضبط شد، ادامه داد: ۸۵۰ تن از این موارد مخدر در حوزه کشفیات نیروی انتظامی بوده است و در شش ماهه اول امسال نیز کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.
,
 
,
سردار اشتری خاطرنشان کرد: متأسفانه کشت خشخاش بعد از حضور آمریکا در افغانستان بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و این امر باعث افزایش قاچاق مواد مخدر در کشور شده و آسیب‌های مؤثری بر جامعه دارد، که نیروی انتظامی با تمام توان با این موضوع مقابله می کند.
,
 
,
وی خدمت به زائران اربعین حسینی را دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تلاش داریم خلأهای موجود در مسیر حرکت زائران حسینی را برطرف و نیازهای موجود را تأمین کنیم تا افراد با سهولت بتوانند به زیارت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شرف‌یاب شوند.
,
 
,
فرمانده ناجا در پایان اظهار کرد: نیروی انتظامی در هیچ کجای دنیا این‌چنین در صحنه نیست و این نشانگر عظمت و اقتدار نیروی انتظامی ایران اسلامی است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه