اخبار داغ

سخنگوی انصارالله یمن: سعودی همچنان به‌دنبال جنگ است

سخنگوی انصارالله یمن: سعودی همچنان به‌دنبال جنگ است
سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که عربستان سعودی و همپیمانان آن همچنان بر ادامه جنگ و محاصره یمن تاکید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله روز دوشنبه در دیدار با سفیر فرانسه در یمن اعلام کرد که عربستان سعودی و حامیان آن همچنان بر ادامه حملات خود و محاصره یمن تاکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش المسیره، عبدالسلام که رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء در گفت‌وگوهای صلح یمن نیز هست، در این دیدار که در مسقط صورت گرفته است، گفت: «ائتلاف متجاوز با توقیف کشتی‌های تجاری و تحریم اقتصادی، حملات خود به یمن را تشدید کرده است».

,

وی تاکید کرد که ائتلاف سعودی تاکنون هیچ تصویر واقعی از حملات خود به یمن را ارائه نکرده است و این نشان می‌دهد که ائتلاف سعودی همواره خواستار ادامه جنگ هستند.

,

از سوی دیگر، سفیر فرانسه در یمن ضمن ابراز امیدواری درباره جایگزینی صلح یمن اعلام کرد که طرح رئیس شورای عالی سیاسی یمن در مورد «توقف حملات بالستیکی و پهپادی به عربستان، گامی مثبت به سوی تحقق صلح است».

,

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن اخیرا اعلام کرده که ارتش یمن به صورت داوطلبانه عملیات‌های خود علیه اهداف سعودی را متوقف کند و امید است که ریاض نیز به حملات خود پایان دهد، اما ائتلاف سعودی از آن زمان تا کنون بیش از ۳۰۰ بار به یمن حمله هوایی کرده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه