اخبار داغ

راهکار نتانیاهو برای مقابله با موشک های کروز ایران

راهکار نتانیاهو برای مقابله با موشک های کروز ایران
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد، طرح سامانه‌های پدافندی مطرح شده با هدف مقابله با موشک‌های ایران برای ایجاد «بازدارندگی» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه (دیروز)  در نشست کابینه امنیتی این رژیم طرح گسترش قابل توجه سامانه‌های پدافندی با هدف مقابله با موشک‌های ایران خصوصا موشک‌های کروز را پیشنهاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: این طرح در چارچوب آنچه «عملیات بازدارندگی» نامیده می‌شود، خواهد بود، عملیاتی که اسرائیل (پیشتر) از طریق حمله به آشیانه پهپادها در سوریه نیز انجام داده است.  

,

بر اساس گزارش وبگاه «العهد» به نقل از «اسرائیل الیوم»، کاتص در ادامه بر «مقابله با فعالیت‌های ایران در سوریه و دیگر مناطق» تأکید کرد و گفت: اسرائیل، سعودی نیست... ما ابزارهای دفاعی، هجومی و توانایی‌های اطلاعاتی و غیره داریم و باید آماده بود.

,

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» ، گفته می‌شود که طرح پیشنهادی نتانیاهو میلیاردها شکل (واحد پول رژیم اسرائیل) هزینه در بردارد. بنا بر این گزارش، تخصیص بخشی از بودجه این طرح، به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی موکول شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه