اخبار داغ

زنگنه:

امکان دارد ظرفیت‌سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ باز هم کاهش یابد/ همه کارت سوخت تهیه کنند

امکان دارد ظرفیت‌سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ باز هم کاهش یابد/ همه کارت سوخت تهیه کنند
وزیر نفت با بیان اینکه "امکان دارد ظرفیت‌سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران باز هم کاهش یابد"، کارت جایگاه‌داران را برای سوخت‌گیری ندانست و از مردم خواست که همه کارت شخصی سوخت تهیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن زنگنه، وزیر نفت در حاشیه پنجمین کنگره نفت و نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مذاکراتی با برخی از شرکت‌های ایرانی برای توسعه لایه‌های نفتی پارس انجام شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
زنگنه درباره آغاز به‌کار پنجمین کنگره نفت و نیرو، گفت: این کنگره جزو معدود کنگره‌هایی است که تداوم یافته و فقط از سوی بخش خصوصی حمایت می‌شود و حامی دولتی ندارد.
,
 
,
وزیر نفت در خصوص کاهش سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران گفت: قرار بر این بود که سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران کاهش یابد تا مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند، چرا که کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌گیری نیست و تنها باید زمانی مورد استفاده قرار گیرد که مشکلی برای کارت سوخت شخصی افراد به وجود آمده باشد.
,
 
,
زنگنه در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کاهش سهمیه مجدد کارت سوخت جایگاه‌داران وجود دارد، ادامه داد: امکان دارد میزان سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران باز هم کاهش یابد، لذا لازم است تا تمام خودروها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه