اخبار داغ

مهلت خرید تضمینی گندم تمدید شد

مهلت خرید تضمینی گندم تمدید شد
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: مهلت خرید تضمینی گندم تمدید شد تا کشاورزان محصولاتی را که در انبار یا سیلوها دارند به دولت تحویل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی سعادتی‌کیا مدیر کل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در حاشیه بازدید از یک کارخانه آرد در شهر دماوند اظهار کرد: تا به امروز 7 میلیون و 715 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: مهلت قانونی خرید تضمینی گندم تا پایان شهریور ماه بود اما این مهلت تمدید شده است و کشاورزان می‌توانند کماکان گندم خود را به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل دهند.
,
 
,
سعادتی‌کیا ادامه داد: نرخ خرید تضمینی گندم بر اساس نرخ مصوب سال زراعی گذشته (97-98) خواهد بود و بابت خرید هر کیلوگرم گندم معمولی 1700 تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.
,
 
,
مدیر کل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: موضوع تمدید خرید تضمینی گندم از طریق ادارات شهرستانی به اطلاع کشاورزان رسیده است اما در این مدت حجم زیادی از گندم خریداری نشده است.
,
 
,
وی گفت: میزان خرید تضمینی دانه‌ روغنی کلزا نیز 362 هزار تن، آفتابگردان هزار تن و 8 هزار تن گلرنگ از کشاورزان خریداری شده است.
,
 
,
سعادتی‌کیا ادامه داد: مهلت خرید دانه روغنی آفتابگردان به پایان رسیده است. به نظر می‌رسد که تا پایان زمان خرید تضمینی افزایش چندانی نداشته باشند زیرا مصارف آجیلی دارد.
,
 
,
مدیر کل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در پایان گفت: پیش‌‌بینی می‌شود میزان خرید تضمینی دانه گلرنگ تا پایان آذرماه حداکثر 10 هزار تن باشد چرا که عمده خرید این محصول تا پایان شهریور ماه انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه