اخبار داغ

چهار سال پیش، آن سوی مرزها چه خبر بود؟

چهار سال پیش، آن سوی مرزها چه خبر بود؟
امروز شانزدهم مهر ماه ۱۳۹۸ است. درست چهار سال پیش در چنین روزی، هزاران کیلومتر دورتر از خانه و کاشانه‌مان و در دیار شام، قامت مرد دریا دلی خمیده شد که...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار گلعلی بابایی، نویسنده دفاع مقدس در مطلبی نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امروز شانزدهم مهر ماه ۱۳۹۸ است. درست چهار سال پیش در چنین روزی، هزاران کیلومتر دورتر از خانه و کاشانه‌مان و در دیار شام، قامت مرد دریا دلی خمیده شد که نمونه ی مردانگی، شجاعت، شرف و انسانیت بود.
,
 
,
اما این واژه ها هم برای توصیف شخصیت بزرگ مردی چنین نستوه، شانه خالی می کنند و دست تسلیم بالا می برند. اکنون که توفیق یار شد تا در این ایام حزن انگیز با حضور در سوریه از نزدیک صحنه ها و میدانهای رزم فرمانده جبهه مقاومت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و دیگر یاران مظلوم و گمنامش  را از نزدیک شاهد باشم، بر روح بزرگشان درود می فرستم. امروز وقتی در کوچه پس کوچه های منتهی به حرمهای حضرت زینب(ع) و دردانه ۳ ساله امام حسین؛ حضرت رقیه(س) قدم بر میداری و آن همه آثار مقاومت، ایثار و شهادت را با چشمانی اشکبار و حیرت زده نظاره میکنی و یا پا را از دمشق و شام فراتر میگذاری، به دیگر شهرهای سوریه؛ ( حمص، حلب، حما، درعا، لاذقیه، تدمر، بوکمال و......) میروی، بیش از پیش به عظمت کار شهیدان و رزمندگان مدافع حرم ایمان می آوری و با خود میگویی که به راستی اگر اینان نبودند، چه می شد؟!
,
شادی روح شهید همدانی و دیگر شهیدان مدافع حرم، فاتح مع الصلوات.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه