اخبار داغ

از سوی جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح شد:

نقش پررنگ معلمان در تولید امنیت

نقش پررنگ معلمان در تولید امنیت
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند اراده جمعی آحاد جامعه است، نقش معلمان را در ساخت اراده جمعی برای تولید امنیت پُر رنگ عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ سرهنگ حسین حسین زاده، در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین پلیس اصفهان و دانشگاه فرهنگیان گفت: جای افتخار است که امروز نیروی انتظامی با مجموعه فرهنگیان جامعه برای یک هدف مشترک در کنار یکدیگر قرار گرفتند و این موضوع را بعد از لطف خداوند متعال از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید سرافراز است می دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: بی گمان امضای این تفاهم نامه بیشتر از اینکه به نفع دوطرف باشد در خدمت امنیت جامعه خواهد بود چرا که معتقدم اگر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که در آینده به عنوان معلم بر سر کلاس های درس حاضر می شوند مفهوم واقعی امنیت و آرامش را به شایستگی برای دانش آموزان تبیین کنند قطعاً آن ها هم به نوعی به عنوان یک پلیس عمل خواهند کرد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان امنیت را یک تولید اجتماعی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی بر اساس قانون حافظ این تولید جمعی است؛ هر چند که در ساخت آن قطعاتی از این پازل به پلیس تعلق گرفته اما در واقع این اراده جمعی است که امنیت را تولید می کند.

,

این مقام انتظامی، با بیان اینکه معلمان نقش پُر رنگی در ساخت اراده جمعی برای تولید امنیت دارند گفت: اگر معلمان موضوع امنیت را بیشتر بشناسند و به بچه ها منتقل کنند قطعاً در آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

,

وی افزود: یقین دارم که کلام معلم نافذ تر از کلام پدر و مادری است که می خواهند فرزندان خود را در خانه مدیریت کنند و بنابر این ما آمادگی داریم که اطلاعات لازم درخصوص جرایم ، تهدید ها و آسیب ها را در اختیار معلمان قرار دهیم.

,

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تأثیر آموزش به اقشار مختلف جامعه گفت: با آموزش های عمومی از طریق رسانه ها، حضور کارشناس انتظامی در مدارس ، اجرای طرح همیاران پلیس و راه اندازی اتاق های اندیشه ورزی توانستیم عدد 28 هزار جان باخته ناشی از تصادفات در سال 84 را به 17 هزار نفر جان باخته در سال 97 برسانیم که البته معتقدم این رقم هم زیبنده کشور ما نیست و بایستی این روند با شدت بیشتری دنبال شود.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: ما براساس تجربه و علمی که داریم می دانیم مواد مخدر چیست و چه عوارضی برای مصرف کنندگان دارد؛ بنابراین معتقد هستیم که بایستی دانش آموزان را از آثار سوء مصرف مواد مخدر با ملاحظاتی که وجود دارد آشنا کرد و ما در این زمینه آماده هستیم که هرگونه اطلاعات لازم را در اختیار معلمان عزیز قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه