اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

نقاط حادثه خیز در لرستان افزایش یافت

نقاط حادثه خیز در لرستان افزایش یافت
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۸۰ نقطه حادثه خیز در استان وجود داشت که پس از وقوع سیلاب فروردین ماه تعداد نقاط حادثه خیز استان افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار محمد مهدیان نسبت عصر امروز در مراسم افتتاح پاسگاه روستای شیروان اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در تصادفات عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که متاسفانه در کشور پنج هزار و ۸۶۰ راکب موتور سوار به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن گواهینامه و بی توجه به قوانین راهنمایی رانندگی جان خود را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی افزود: این افراد بیشتر قشر جوان و فعال جامعه هستند که به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی جان باخته اند و سه درصد از جانباختگان تصادفات در کشور مربوط به استان لرستان است.

,
,


فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: شش هزار دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی، نداشتن کلاه ایمین و گواهینامه توقیف و روانه پارکینگ شده است.

,
,


وی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت ها در دو خیابان از بروجرد رصد شده است بیان کرد: در این رصد که صورت گرفت متاسفانه ۱۴۷ موتورسیکلت بدون کلاه ایمنی در خیابانها تردد می کردند و از این تعداد ۲۴ راکب موتورسوار خلاف جهت خیابان در حال حرکت بودند که این عوامل در بروز تصادفات موثر است.

,
,


سردار اشتری اعمال قوانین راهنمایی رانندگی، فرهنگ سازی و مهندسی ترافیک را سه عامل مهم در کاهش تصادفات برشمرد و گفت: با این عوامل می توان در کاهش تصادفات نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

,
,


وی اظهار داشت: قبل از سیل امسال ۲۸۰ نقطه حادثه خیز در استان داشتیم که با سیل بهار امسال تعداد نقاط حادثه خیز استان افزایش یافته است.

,
,


فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۴۷ پروژه در استان افتتاح شده است گفت: هشت هزار متر فضا در نیروی انتظامی ایجاد شده و طی دو سال اخیر ۲۰ دستگاه خودوری نو به ناوگان نیرو انتظامی بروجرد اضافه شده است.

,
,


وی خاطرنشان کرد: برای روستاهای بروجرد دو پاسگاه نیاز بود که امروز یکی را در روستای شیروان افتتاح کردیم و کلانتری دیگری در جهان آباد احداث می شود و با توجه به اینکه فضای لازم ستاد نیروی انتظامی برای پلیس تخصصی در این شهرستان کم است در این راستا ۱۰ هزار متر زمین داریم و دنبال این هستیم که ستاد دیگری احداث کنیم و با توجه به اینکه بروجرد جز محورهای مواصلاتی است تلاش داریم تا در توسعه فضاهای انتظامی اقدامات بیشتری صورت گیرد.

,
,


سردار اشتری افزود: امروز دشمن با جنگ نرم و با ایجاد فضای مجازی به دنبال فضای ناپاک و عفت زدایی و غیرت زدایی است اما دشمن به جایی نخواهد رسید و در همه توطئه های خود با شکست همراه شده است.

,
,


وی بیان کرد: دشمن در حوزه مقاومت هم به جایی نرسیده چرا که سایه رهبری بر سر مسلمان است و همه نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

,
,

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به برخورد با بدحجابی تصریح کرد: در راستای امر به معروف و نهی از منکر پلیس همه توان خود را به کار گرفته و با بدحجابی برخورد می کند.

وی مبارزه با اعتباد و مواد مخدر را یکی از مطالبات مردمی برشمرد و گفت: یکی از مولفه های دشمن در جنگ نرم اعتیاد است که باید پیشگیری لازم در این راستا صورت گیرد و برخورد با مواد مخدر از مطالبات اصلی مردم از پلیس مبارزبه با مواد مخدر است.

,
,
,


سردار اشتری عنوان کرد: خانواده ها باید اوقات فراغت فرزندان خود را به خوبی با برنامه های سالم پر کنند که بهترین راه پایگاه های مقاومت بسیج است اما اگر اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به خوبی پر نشود دشمن برای گمراه کردن فرزندان وارد عمل می شود و همه تلاش دشمن دور کردن جوانان و نوجوان از دین است.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه