اخبار داغ

رئیس سازمان عمران شهرداری نیشابور مطرح کرد

عدم همکاری اداره راه و شهرسازی در پروژه‌های مشترک

عدم همکاری اداره راه و شهرسازی در پروژه‌های مشترک
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری نیشابور از عدم همراهی اداره راه و شهرسازی در اصلاح پروژه‌های مشترک ابراز گله کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سید سعید طباطبایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با ۶۵ نیرو سازمان عمران تشکیل شد و سیاست‌گذاری برای سازمان در شهرداری صورت می‌گیرد و ما به‌عنوان یک بازو برای اجرای پروژه‌های شهرداری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری نیشابور شامل سه کارگاه می‌شود و ۱۷۰ میلیارد ریال بودجه سالانه دارد که عمده آن خرج هزینه‌های عمرانی می‌شود.

,

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری نیشابور تصریح کرد: از مهر ۹۶ تا مهر امسال ۶۰ هزار تن آسفالت تولید کرده‌ایم و به‌صورت طبیعی افزایش سه برابری هزینه‌ها را داشته‌ایم.

,

طباطبائی افزود: در سال‌های گذشته قراردادهای سنگینی بسته می‌شد و با راندمان حداکثری عمل نمی‌شد و با برنامه‌ریزی توانستیم ۳۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی هزینه‌ها در بخش آسفالت داشته باشیم.

,

وی تأکید کرد: علاوه بر تولید ۱۵۰ هزار عدد انواع جدول، تولید آسفالت ۳۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

,

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری نیشابور با اشاره به کادر اداری سازمان تصریح کرد: ما ۲۷ نیروی اداری باید داشته باشیم که متأسفانه ۱۲ نیروی انسانی در بخش اداری داریم و این باعث فشار‌ بیشتر شده است.

,

وی با تأکید بر تلاش برای بهبود وضعیت مناطق جنوبی شهر گفت: عمده اجرای آسفالت ما در مناطق جنوبی شهر بوده است به نحوی که از ۷۵ کوچه آسفالت شده طی امسال فقط سه مورد در شهرک‌های شمالی بوده است. مناطق کم برخوردار ۳۰ درصد و مناطق برخوردار ۴۰ درصد از هزینه آسفالت کوچه‌ها را باید پرداخت کنند.

,

طباطبائی با اشاره به آسفالت خیابان گنبد سبز از مناطق شرقی نیشابور خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد پیشرفت این پروژه تاکنون بوده است و تا ماه آینده با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان به اتمام می‌رسد.

,

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری نیشابور گفت: در حوزه ماشین‌آلات برای اولین بار جلوی انعقاد قرارداد با دستگاه‌های سنگین بخش خصوصی را گرفتیم و ما با برنامه‌ریزی از ارگان‌های دولتی این دستگاه‌ها را تأمین کردیم.

,

وی افزود: هدف ما برای مشارکت‌های مردمی در حوزه آبریز منازل استفاده از ظرفیت رسانه برای فرهنگ‌سازی است.

,

طباطبائی تأکید کرد: در تولید درآمد سازمان با تولید درآمدزایی و استفاده از بخش خصوصی توانسته‌ایم به خودکفایی برسیم.

,

وی خاطرنشان کرد: با انعقاد قرارداد با نهادهای دولتی چهار روستا را آسفالت کردیم که باعث درآمدزایی برای سازمان شد، اعتقاد داریم ما باید به سمت درآمدهای پایدار برویم.

,

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری نیشابور با اشاره به عدم آسفالت مسیر تقاطع غیرهمسطح امام رضا که در حادثه سوختن تانکر بنزین از بین رفته بود تصریح کرد: نگهداری مسیر بر عهده اداره راه و شهرسازی است و ما پیشنهاد داده‌ایم که آسفالت را اداره راه تراش دهد و ما آسفالت کنیم که این اداره با ما همکاری نکرده است.

,

وی در خصوص عدم وجود شرایط امن در بلوار شهید شوشتری معروف به جاده باغرود برای افراد پیاده افزود: ما با نماینده شهرداری به اداره راه و شهرسازی رفتیم و پیشنهاد دادیم که گاردریل نصب شود که به دلیل قیمت بالا مورد موافقت قرار نگرفت، از آنجایی که مسئولیت قسمت زیادی از این محور با راه و شهرسازی است، حتی حاضر شدیم در نصب جداول همکاری کنیم که باز هم مورد موافقت قرار نگرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه