اخبار داغ

کلینتون در پاسخ به ترامپ: شکستَت می‌دهم

کلینتون در پاسخ به ترامپ: شکستَت می‌دهم
«هیلاری کلینتون» در پاسخ به دعوت دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ گفته است می‌تواند دوباره او را شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته بار دیگر یکی از توئیت‌های عجیب خود را منتشر کرد و از هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ دعوت کرد به کارزار انتخاباتی وارد شود به شرط آنکه درباره ماجرای رسوایی ایمیل هایش توضیح دهد (اینجا).

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «من فکر می‌کنم هیلاری کلینتون خبیث باید وارد رقابت‌های انتخاباتی شود تا آن را امتحان کند و از الیزابت وارنر بگیرد. فقط به یک شرط. اینکه تمام جنایات و تخلفات خود را توضیح دهد از جمله اینکه چرا و چگونه ۳۳ هزار ایمیل را پس از دریافت احضاریه حذف کرده است!»
,
 
,
هیلاری کلینتون نیز ساعاتی پس از انتشار این پیام توئیتری ضمن حضور در برنامه «نیوز آور» از شبکه پی بی اس به توئیت ترامپ پاسخ داد و به شوخی گفت: «شاید به یک بازی برگشت نیاز باشد. بدیهی است که من می‌توانم دوباره او را شکست دهم».
,
 
,
وزیر خارجه پیشین آمریکا ادامه داد: «چنین توئیت‌هایی روش اوست. درباره هیچ موضوعی به اندازه ایمیل‌های من تحقیق نشده است. ما همه او را می‌شناسیم. او یا دروغ می‌گوید یا هذیان ویا هر دو».
,
 
,
کلینتون پیش از آن در پیامی توئیتری نیز پاسخ ترامپ را داده بود. او نوشت: «مرا وسوسه نکن، سرت به کار خودت باشد». (اینجا)
,
 
,
اوایل سال جاری میلادی کلینتون با حضور در رسانه‌های این کشور تأیید کرد که در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کند. وی در انتخابات سال ۲۰۱۶ به رغم کسب اکثریت آرای عمومی از ترامپ شکست خورد. او همچنین پس از افشای ماجرای اوکراین‌گیت اعلام کرد از تلاش‌ دموکرات‌های کنگره برای استیضاح ترامپ حمایت می‌کند.
,
 
,
پیش از این نیز «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید گفته بود هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست‌جمهوری اقدام خواهد کرد و فعلا در تلاش است تا مسیر خود را هموار کند.
,
 
,
این در حالی است که ترامپ به واسطه انتشار متن مکالمه اش با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و مطرح شدن طرح استیضاح او به شدت تحت فشار است.
,
 
,
به تازگی افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه