اخبار داغ

تدبیر ویژه ستاد مردمی اربعین برای اسکان۶ هزار زائر در میرجاوه

تدبیر ویژه ستاد مردمی اربعین برای اسکان۶ هزار زائر در میرجاوه
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان گفت: شب گذشته شاهد حضور جمعیتی بالغ بر ۶ زائر حسینی از کشور پاکستان بودیم که از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بختیاری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: علیرغم حجم بالای ورودی زوار با تدبیری که اندیشیده شد زوار در مواکب الغدیر، حضرت زینب(س)، امام رضا(س)، امام‌حسین(ع) و حسینیه شهیدان جهانزاده اسکان داده شدند تا حجم فشار کاری بر روی یک موکب وارد نشود.

وی تاکید کرد: این اقدام علاوه بر اینکه راحتی و آسایش بیشتر زوار را فراهم کرد موجب شد تا از لحاظ خدمات رسانی به آنها نیز متمرکز تر و با کمیت و کیفیت بهتر باشد که دیگر شاهد ازدحام در یک محل نبودیم.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته ۶هزار و ۸۸۰ زائرحسینی پاکستانی وارد کشور شده و خدمات ستاد مردمی به آنها ارائه شد.

به گفته بختیاری؛ این زوار به وسیله ۹۵ دستگاه اتوبوس پاکستانی و ۱۱ اتوبوس ایرانی جابجا شدند و خوشبختانه با هیچ کمبود و کاستی مواجه نشدیم.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۲ بامداد امروز نیز یک دستگاه اتوبوس پاکستانی با ۴۵ زائر به دلیل نداشتن سوخت در ۲۵ کیلومتری زاهدان در کنار جاده متوقف شده بود که بلافاصله خادمان ستاد مردمی اربعین به یاری شان شتافته و پس از سوخت رسانی زوار به نزدیک ترین موکب هدایت کرده و از آنها پذیرایی کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه