اخبار داغ

مسئول دفتر امام جمعه کنگان مطرح کرد؛

هر زائر کنگانی نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین

هر زائر کنگانی نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین
مسئول دفتر امام جمعه کنگان گفت: طرح پیاده‌روی اربعین به‌نیابت از شهدا از سالهای گذشته و به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور و به‌شکل آزمایشی و محدود اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،رئیس دفتر امام جمعه کنگان گفت: طرح پیاده‌روی اربعین به ‌نیابت از شهدا به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور چند سالی است که اجرا شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

ابوذر حسین پور افزود: امسال نیز این طرح سراسری است و کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر در مرکز استان نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند که شایسته است همین جا از تلاش این عزیزان تقدیر نمود.

,

وی بیان نمود: دفتر امام جمعه کنگان نیز در راستای انجام این کار ارزشمند فرهنگی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و حفظ یاد و نام سبکبالان آسمانی ، اقدام به چاپ تمثال مبارک شهدای شهرستان کنگان نموده است.

,

رئیس دفتر امام جمعه کنگان گفت: با توجه به محدودیت ، زائرین محترم می توانند جهت دریافت کارت نیابت شهدای شهرستان به دفتر امام جمعه کنگان مراجعه کنند.

,

حسین پور افزود: امسال و برای نخستین بار در کنار این اقدام برنامه های فرهنگی دیگری توسط دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه برای زائرین در کشور و نیز در کشور دوست و برادر عراق پیش بینی شده که از جمله این اقدامات چاپ زیارت وارث و زیارت اربعین و نیز اجرای طرح ختم صلوات به نیت تعجیل در فرج و هدیه ثواب آن به امام حسین علیهم السلام است.

,

, ,

وی در بخش دیگر با تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین تجلی شور و شعور حسینی و نماد وحدت و همدلی امت اسلام و همه آزادگان عالم است.

,

رئیس دفتر امام جمعه کنگان زائرین اربعین را سفیران حسینی خواند و تاکید کرد: به عنوان زائر سیدالشهداء (علیه السلام) باید با رفتار ، کردار و گفتار مناسب و در خور شان بتوانیم انتقال دهنده فرهنگ ناب حسینی باشیم.

,

حسین پور در پایان با تشکر از همت مردم کنگان بویژه جوانان و نیز خیرین اظهار نمود: مردم شریف و خیل عاشقان و دلدادگان حسینی از شهرستان کنگان نیز با حضور در بزرگترین همایش بشری عشق و ارادت خود به ساحت مقدس آل الله را بار دیگر به منصه ظهور خواهند رساند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه