اخبار داغ

تهدیدهای وحشتناک علیه نمایندگان زن در انگلستان!/ سخنان نسنجیده نخست‌وزیر انگلیس به تهدیدها دامن می‌زند

تهدیدهای وحشتناک علیه نمایندگان زن در انگلستان!/ سخنان نسنجیده نخست‌وزیر انگلیس به تهدیدها دامن می‌زند
سیاستمدار زن انگلیسی: "شبکه های اجتماعی به ویژه افرادی که تحت پوششِ ناشناس قادر به تهدید کردن هستند، عامل اصلی افزایش این تهدیدها می باشند. شما می توانید ناشناس باشید و تهدید کنید."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ تهدیدها علیه سیاستمداران زن در انگلیس به قدری بد است که برخی از آنها آلارم وحشت نصب کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"هایدی آلن" سیاستمدار انگلیسی طی هفته جاری در مقابل درب منزل خود با مردی که او را آزار و اذیت کرده بود، درگیر شد.

,

فرد مهاجم سابقا یک سرباز بود که آلن را در یک مراسم یادبود محلی در روستایی در شرق انگلیس ملاقات و شروع به ارسال ایمیل و توئیت به وی کرده بود تا جایی که آلن مجبور شد او را بلاک کند.

,

آلن گفت: "او (فرد مهاجم) سعی کرد تا مدال های جنگی خود را به زور در دستان من بگذارد و گفت که اینها را به نخست وزیر بازگردانید، من اینها را نمی خواهم."

,

آلن در آن زمان نماینده حزب محافظه کار مجلس بودو او طی این هفته به لیبرال دموکرات ها که مخالف برگزیت نیز هستند، پیوست.

,

پس از آنکه دفتر آلن به آن مرد هشدار داد که دیگر به این نماینده نزدیک نشود یا مجددا به خانه شخصی وی نرود، فرد مهاجم تصاویر هوایی و اطلاعات مفصلی را در مورد خانه آلن به اشتراک گذاشت.

,

این مرد که "یان کوچ" نام داشت، سرانجام به دلیل تهدیدهایش زندانی شد اما تأثیر وی بر زندگی آلن باقی مانده است. دکمه های وحشت دائمی، چراغ های امنیتی و قفل های صنعتی اکنون در اطراف خانه وی نصب شده اند.

,

 

,

, ,

آلن گفت: "شما نباید اینطور زندگی کنید، اما این امر اکنون طبیعی است."

,

این واقعیت نه تنها برای آلن بلکه برای بسیاری دیگر از قانونگذاران انگلیسی که از زمان رأی انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا در سال 2016 پیام های تهدیدآمیز بسیاری را دریافت می کنند، صدق می کند.

,

نمایندگان مجلس اکنون در حال اتخاذ تدابیر امنیتی اضافی از جمله؛ رفتن به خانه با تاکسی و حمل زنگ وحشت هستند تا در هنگام انجام کار خود در یک فضای سیاسی قطبی شده، احساس امنیت کنند.

,

از زمان برگزاری همه پرسی در سال 2016، نمایندگان مجلس به دلیل موضع گیری های خود در مورد برگزیت با سوء استفاده هایی در شبکه های اجتماعی و زندگی شخصی خود روبرو شده اند.

,

زنان در خط مقدم سیاست انگلیس، سطح سوء استفاده بی حد و حصری از آزار و اذیت تا تهدیدهای آشکار به تجاوز و قتل را تجربه کرده اند.

,

"جو کاکس" نماینده حزب کارگر پس از یک جلسه عمومی در سال 2016 با ضربات چاقوی یک راست گرای افراطی مجروح شد و نهایتا به ضرب گلوله به قتل رسید. این نشان می دهد که چقدر این تهدیدها واقعی هستند.

,

 

,

, ,

از زمان مرگ یک نماینده مجلس محافظه کار در سال 1990 به دلیل انفجار خودرو، کاکس اولین قانونگذار انگلیسی بود که در دفتر کار خود کشته شد.

,

"کرسیدا دیک" رئیس زن پلیس متروپلیتن لندن در اوایل سال جاری (2019) به کمیته پارلمانی گفت که افسران شاهد افزایش چشمگیر در تعداد تهدیدهای دریافتی توسط نمایندگان مجلس بوده اند.

,

آمار پلیس نشان داد که جرائم مرتکب شده علیه نمایندگان مجلس با افزایش دو برابری از 151 مورد در سال 2017 به 341 مورد در سال 2018 رسیده است.

,

"آلیس لیلی" محقق ارشد اندیشکده مؤسسه دولتی انگلیسی به CNN گفت: "بسیاری از این تهدیدها واقعی هستند. ما چندین نفر را به جرم تهدید کردن و همچنین توطئه قتل یک نماینده مجلس تحت پیگرد قانونی قرار داده ایم، بنابراین اینها تهدیدهای قابل توجهی هستند."

, CNN,

در نتیجه این تهدیدها، قتل کاکس و حمله تروریستی خارج از مجلس در سال 2017، هزینه های کمک های امنیتی اضافی برای قانونگذاران انگلیس از 2.6 میلیون پوند در سال 2016 به 4.2 میلیون پوند در سال های 2017 و 2018 افزایش یافت.

,

تحقیقات دانشگاه شِفیلد که طی 6 ماهه اول سال 2019، 8 میلیون توئیت مرتبط با نمایندگان مجلس انگلیس را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، دریافت که برجسته ترین موضوعات؛ برگزیت، دموکراسی و اروپا بودند.

,

زنان و نمایندگان مجلس از اقلیت ها به طور نامتناسب هدف قرار گرفتند

, زنان و نمایندگان مجلس از اقلیت ها به طور نامتناسب هدف قرار گرفتند,

"تریسی برابین" نماینده حزب کارگر مجلس که پس از قتل کاکس جانشین او شد، گفت: "شکی نیست که زنان و نمایندگانِ سیاه پوست، آسیایی و اقلیت های دیگر در مجلس بیشتر از مردان مورد سوء استفاده قرار می گیرند، اما مردان نیز هدف این تهدیدها هستند.

,

 

,

, ,

محققان این مؤسسه دولتی همچنین در تجزیه و تحلیل های خود از داده های پلیس دریافتند که نمایندگان زن مجلس و کسانی که از اقلیت هستند به طور نامتناسبی هدف قرار می گیرند.

,

وقتی برابین در سال 2016 به عنوان نماینده "باتلی و اسپِن" انتخاب شد، تصمیم هوشیارانه ای برای اطمینان از دسترسی بیشتر به قوانین اساسی نسبت به دیگر نمایندگان اتخاذ کرد.

,

وی توضیح داد: "2 زنی که هنگام قتل "جو" با وی بودند از کارکنان من شدند. من به آنها گفتم که اگر ما پنهان شویم، اگر نتوانیم برای خوردن ساندویچ بیرون برویم، اگر نتوانیم بدون محافظت روزنامه بخریم، اگر نتوانیم بدون اینکه کسی کنارمان باشد به رستوران برویم، بازنده ایم."

,

وی افزود: "خانواده من نگران بودند، اما من معتقدم که یک حادثه دو بار در یک مکان اتفاق نمی افتد، اما اگر من خودم را پنهان کنم آنها (مهاجمان) موفق می شوند."

,

لفاظی های نخست وزیر انگلیس به نفرت دامن می زند

, لفاظی های نخست وزیر انگلیس به نفرت دامن می زند,

"بوریس جانسون" اخیرا به خاطر استفاده از کلماتی مانند؛ "تسلیم"، "دشمن" و "خیانت" و گسترش نفرت در انگلستان از سوی نمایندگان مجلس تحت فشار قرار گرفت.

,

سخنگوی "داونینگ استریت" طی بیانیه ای اظهار داشت: "نخست وزیر روشن کرده که تهدیدها و سوء استفاده از نمایندگان مجلس کاملاً غیرقابل قبول است و هیچ نماینده ای یا هیچ کس دیگری در جامعه نباید با تهدید یا ارعاب روبرو شود."

,

 

,

, ,

"پائولو شِریف" از حزب کارگر در مجلس به جانسون گفت: "بسیاری از ما هر روز در معرض تهدید به مرگ و سوء استفاده هستیم. اجازه بدهید به نخست وزیر بگویم که آنها (مهاجمان) اغلب سخنان وی از جمله؛ تسلیم، خیانت و خیانتکار را نقل می کنند و من به نوبه خودم از این شرایط متنفر هستم."

,

"جِس فیلیپس" از حزب کارگر که بارها از سوء استفاده هایی که به عنوان نماینده مجلس در معرض آن بوده سخن گفته و اعتراف کرده با خود زنگ خطر حمل می کند، تصویری از نامه تهدیدآمیزی که در دفتر کار خود دریافت کرده را در صفحه توئیتری خود به اشتراک گذاشت و به شدت از طرز سخن گفتن جانسون انتقاد کرد.

,

 

,

, ,

فیلیپس در این توئیت نوشت: "این هفته، نامه ای ناشناس را در دفتر حوزه انتخاباتی ام دریافت کردم. ممکن است داونینگ استریت فکر کند که ما در این مورد شوخی می کنیم، اما آنها به معنای واقعی من را به مرگ تهدید کردند."

,

برابین گفت که سخنان جانسون به نفرت پراکنی کمک می کند و از آنجا که اضطراب در میان نمایندگان زیاد است، صدای هراس و ترس بلندتر شنیده می شود.

,

او گفت: "اظهارات داونینگ استریت گمراه کننده است. نخست وزیر دارای صدای فوق العاده بلند با وسعت گسترده ای است و او این مسیر را پیش می برد."

,

آلن با بیان اینکه این تهدیدها پس از رأی برگزیت شدت یافته، گفت: "شبکه های اجتماعی به ویژه افرادی که تحت پوششِ ناشناس قادر به تهدید کردن هستند، عامل اصلی افزایش این تهدیدها هستند."

وی افزود: "فکر نمی کنم فقط برگزیت عامل این حوادث باشد. شبکه های اجتماعی، دسترسی سریع، پنهان و آسانی را به چهره های عمومی می دهند به گونه ای که گمان می کنم در گذشته برای نمایندگان مجلس وجود نداشته است. شما می توانید ناشناس باشید و تهدید کنید."

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه