اخبار داغ

تحریم ایران نمونه بارز نقض حقوق بشر است

تحریم ایران نمونه بارز نقض حقوق بشر است
معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده‌ را نمونه‌ای بارز از نقض حقوق بشر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن پاک آیین امروز در پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری  در بوشهر بیان کرد:حقوق بشر آمریکایی اکنون دچار چالش نظری و اقتصادی شده است. در بعد نظری، اندیشمندان آمریکایی اصالت را در قدرت و سلطه می‌بینند و مخالف ورود اخلاق در سیاست هستند و به دنبال آن، هراقدامی برای افزایش قدرت در آمریکا مجاز است از اعمال شکنجه تا زندانی کردن افراد که اکنون این موضوع در دانشگاه‌های آمریکایی به چالش کشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او همچنین با اشاره به افول برخی مسائل بشری در غرب، بیان کرد: نهضت عقیم کردن افراد در اروپا، ازدواج همجنس‌ها در آمریکا نمونه بارز نابود کردن بشر است.
,
 
,
معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به حمایت آمریکا از عربستان در موضوع قتل‌خاشقجی در سفارت عربستان در استانبول، عنوان کرد: جنایات یمن، بی آبرویی بزرگی برای عربستانی‌هاست، اما باز آمریکا از عربستان حمایت می‌کند.
,
 
,
پاک آیین ادامه داد: شورای حقوق بشر سازمان ملل برای آمریکا تا زمانی اهمیت دارد که مصوباتش مغایر منافع آمریکا نباشد.
,
 
,
او گفت: در یونسکو روزی به نام فلسطین مشخص می‌شود آن وقت این کشور را از این نهاد فرهنگی خارج می‌کنند. هنگامی که دیدند منافع اسرائیل در خطر است از یونسکو خارجش می‌کنند.
,
 
,
معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: رژیم اسرائیل نخستین ناقض حقوق بشر است. همه جنگ‌ها به اسرائیل ختم می‌شود و پشت همه اتفاقات رژیم صهیونیستی است. به فرموده امام راحل رژیم صهیونیستی غده سرطانی است.
,
 
,
پاک آیین تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده‌ را نمونه‌ای بارز از نقض حقوق بشر دانست  و گفت: ۲۲ کشور را تحریم کرده‌اند و به مردم دنیا زور می‌گویند و تروریسم اقتصادی را در همه حال دنبال می‌کنند.
,
 
,
او تاکید کرد: نگاهی که رهبر انقلاب خواهان گسترش آن هستند این است که وابستگی کشور به نفت کاهش یابد و مسئولان هم در حال تبعیت هستند.
,
 
,
معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ادامه داد: اگر به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم باید تمدن غرب و ارزش‌های ضد انسانی آن‌ها را به چالش بکشیم.
,
 
,
پاک آیین گفت: باید ریشه دخالت آمریکا در ونزوئلا و دیگر کشورها، از جمله ایران قطع شود و باید با کمک اندیشمندان و بزرگان راه‌های نابودی تمدن دروغین حقوق بشر را فراهم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه