اخبار داغ

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبرداد؛

ورود 2 هزار زائر خارجی اربعین حسینی به بیله سوار

ورود 2 هزار زائر خارجی اربعین حسینی به بیله سوار
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:2 هزار زائر اتباع خارجی از کشورهای روسیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز در پایانه مرزی بیله سوار مغان مورد استقبال و پذیرائی قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمتی در جریان بازدید از پایانه مرزی بیله سوار در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: 2 هزار  زائر اتباع خارجی از کشورهای روسیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز در پایانه مرزی بیله سوار مغان مورد استقبال و پذیرائی قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:برپائی نمازهای باشکوه جماعت،قرائت زیارت عاشورا و سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی از دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه است.

,

 مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده زائران اتباع خارجی کشورهای روسیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز از طریق پایانه مرزی چذابه با 400 دستگاه اتوبوس عازم کربلای معلی می شوند.

,

وی  پایانه مرزی بیله سوار مغان را یکی از 5 پایانه برتر کشور عنوان کرد و گفت:طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی امام حسین علیه السلام از 10 مهرماه شروع شده و تا 3 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه