اخبار داغ

امحاء بیش از 11تن انواع مواد مخدر درهرمزگان

امحاء بیش از 11تن انواع مواد مخدر درهرمزگان
بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی با حضور مسئولان ارشد استانی و خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر در بندرعباس امحاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز سردار”عزیزاله ملکی” فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در امحاء بیش از ۱۱تن انواع مواد مخدر در هرمزگان اظهار کرد: از اول سال جاری تا کنون فرماندهی انتظامی استان هرمزگان توانسته با انهدام ۳۸ باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و اجرای ۵۷۲ طرح پاکسازی، بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر کشف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, سردار”عزیزاله ملکی” فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در امحاء بیش از ۱۱تن انواع مواد مخدر در هرمزگان اظهار کرد: از اول سال جاری تا کنون فرماندهی انتظامی استان هرمزگان توانسته با انهدام ۳۸ باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و اجرای ۵۷۲ طرح پاکسازی، بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر کشف کند.,

وی افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، هزار و ۸۶۱ نفر از اشرار و قاچاقچیان که در حوزه ترانزیت مواد مخدر از مرزهای آبی و خاکی و توزیع آن در سراسر کشور فعالیت شبکه ای سازماندهی شده و مافیایی داشته اند دستگیر و از آنها ۲۵ قبضه سلاح گرم کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا با تعامل پلیس و دستگاه قضا در عملیاتهایی موفقیت آمیز بیش از ۴۰ واحد مسکونی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته اند پلمپ و ۸ باب از این واحدها ضبط و مصادره شده است.

,

ملکی تصریح کرد: در این عملیات ها ۴۵۴ دستگاه خودرو و ۱۱۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان که در ترانزیت و حمل مواد استفاده می شدند توقیف و بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اموال قاچاقچیان شناسایی و مراحل قانونی آن در حال اجرا می باشد.

,

سردار ملکی اذعان داشت: هم اکنون بیش از ۱۱ تن مواد مخدر غیر دارویی شامل ۱۱ تن و ۲۶۷ کیلو حشیش، ۲۰۸ کیلو شیشه، ۲۰۱ کیلو شیره تریاک، ۷کیلو گراس و ۱۳۶ کیلو سوخته تریاک پس از سیر مراحل قانونی و با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر امحاء شد.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت های اصلی ناجا طی دوسال گذشته مبارزه بی امان با قاچاق و توزیع مواد مخدر بوده است، خاطرنشان کرد: بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه