اخبار داغ

فرمانده کل ارتش:

ارتش ‌هر روز مقتدرتر و با صلابت‌تر می‌شود / تقابل دشمنان با ایران برایشان گران تمام خواهد شد

ارتش ‌هر روز مقتدرتر و با صلابت‌تر می‌شود / تقابل دشمنان با ایران برایشان گران تمام خواهد شد
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش ‌هر روز مقتدرتر و با صلابت‌تر می‌شود، گفت: تقابل دشمنان با ایران برایشان گران تمام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه با حجت‌الاسلام و‌المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

‌‌امیر سرلشکر ‌موسوی ‌در این دیدار ‌نیروهای مسلح نظام اسلامی را سربازان ولایت و فدائیان اسلام معرفی کرد و گفت: در بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح در تمامی سطوح کشور، این ندا و همنوایی متحد را می‌توان احساس کرد که تمامی سربازان و افسران ایران اسلامی آماده پاسخ کوبنده به دشمنان ایران اسلامی هستند و تا پای جان مدافع اسلام و انقلاب خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر و با صلابت‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: خداوند متعال رعب و وحشت نظام اسلامی را در دل دشمنان ایران انداخته است تا جایی که دشمنان جرأت تفکر تجاوز به نظام اسلامی را نیز به افکار خود راه نمی‌دهند و می‌دانند تقابل با ایران برایشان گران تمام خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به فرمانده کل ارتش‌ گفت: بحمدالله تمامی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران افرادی مومن با تقوا و شجاع هستند که در عمل به منویات مقام معظم رهبری و حفظ و حراست از نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ و نمی‌کنند.

,

وی افزود: باعث خوشحالی و مسرت است که فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در نظام اسلامی ارتباط وثیق با خداوند متعال دارند و در تمامی کارها از پروردگار متعال استمداد می‌کنند و این نشان از اشرافیت و دقت فرماندهی معظم کل قوا در انتخاب و انتصاب فرماندهان نیروهای مسلح نظام اسلامی دارد و امیدواریم این روحیه معنویت که تضمین کننده پیروزی‌ها و موفقیت هاست در میان تمامی مدیران و فرماندهان و جامعه کشور نهادینه شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه