اخبار داغ

ئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج؛

تکذیب ادغام واحدهای دانشگاهی در ارسباران/ شایعه‌سازی در آستانه انتخابات

تکذیب ادغام واحدهای دانشگاهی در ارسباران/ شایعه‌سازی در آستانه انتخابات
جوانپور گفت: برخی واحدهای دانشگاهی به علت اینکه با کاهش دانشجو مواجه شده‌اند، تبدیل به مراکز پردیس می‌شوند و به صورت مستقیم زیر نظر دانشگاه آزاد استان فعالیت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی با اشاره به احتمال تجمیع واحدهای کوچک ازجمله ادغام واحد ورزقان در واحد اهر به خبرنگار آناج گفت: این‌گونه اخبار شایعه‌ای بیش نیست چرا که در آستانه انتخابات قرار داریم و رقبای نماینده مردم ورزقان، مطالب خلاف واقع را مطرح می‌کنند تا در آرای مردمی تاثیر گذار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برخی واحدهای دانشگاهی به علت اینکه با کاهش دانشجو مواجه شده‌اند، تبدیل به مراکز پردیس می‌شوند و به صورت مستقیم زیر نظر دانشگاه آزاد استان فعالیت خواهند کرد.

,

رئیس دانشگاه آزاد استان خاطرنشان کرد: تجمیع مدیریت در واحدهای مرند،‌ جلفا، هادیشهر و خاروانا در راستای اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف چابک‌سازی و یکپارچه کردن سیستم آموزشی حدود یک سال پیش به تصویب رسیده بود؛ اما حکم رسمی آن از طرف دکتر طهرانچی به‌تازگی صادر شد.

,

جوانپور به برخی جوسازی‌ها درباره تجمیع مدیریت واحد خاروانا در واحدهای مرند و جلفا اشاره کرد و افزود: دانشگاه خاروانا از بدو تاسیس زیر نظر مرند فعالیت کرده است، بنابراین اینکه گفته شود دانشگاه خاروانا با تصمیم جدید به مرند منتقل شده صحیح نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه