اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث کرمانشاه خبر داد

آماده‌باش ۴۰۰ نیروی اورژانس در ایام اربعین/ به‌کارگیری ۱۰۰ دستگاه آمبولانس

آماده‌باش ۴۰۰ نیروی اورژانس در ایام اربعین/ به‌کارگیری ۱۰۰ دستگاه آمبولانس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه از آماده‌باش ۴۰۰ نیروی اورژانس در ایام اربعین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در پایانه مرزی خسروی درمانگاه شبانه روزی، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس مستقر است و نیروهای مرکز فوریتهای پزشکی به صورت پیاده در بین زائرین حضور می یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه افزود: همچنین در سالن پایانه خسروی نیز پایگاه بهداشتی و پایگاه فوریتهای پزشکی مستقر و نیروهای این مرکز در سالن ها و محوطه مشغول خدمت رسانی هستند.

,

این مسئول با بیان اینکه پس از گیت هم پایگاه فوریتهای پزشکی با استقرار یک دستگاه آمبولانس داریم، بیان داشت: در خسروی و پیش از رسیدن به پایانه درمانگاه شبانه روزی، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس و پایگاه فوریتهای پزشکی مستقر است.

,

مدرسی عنوان کرد: پست فرماندهی حادثه در خسروی مستقر است به گونه ای که آمبولانس ها در خسروی تجمع می کنند و از آنجا به محورها اعزام می شوند.

,

وی گفت: مقابل درمانگاه مستقر در خسروی پد بالگرد داریم که اگر تائید شود، بالگرد در آن مستقر می شود یا در صورت عدم استقرار بالگرد برای نشست و برخاست مورد استفاده قرار می گیرد.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در کمیته بهداشت و درمان برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در خسروی مصوب شد که اینک با حضور پرستار، پزشک، متخصص، جراح و پزشک داخلی مشغول ارائه خدمت هستند.  

,

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در مرز خسروی به تعداد زیاد دپوی آمبولانس انجام شده است.

,

مدرسی عنوان کرد: از فردا در کمربندی قصرشیرین توسط بهداری غرب سپاه بیمارستان صحرایی در قالب اتوبوسی برپا می شود.

,

وی افزود: در کنار برپایی بیمارستان صحرایی، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و همچنین کانکس برای استقرار نیروهای مرکز فوریتها مستقر خواهد شد.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه از به کارگیری ۴۰۰ نفر نیروی ستادی و عملیاتی و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در مبادی ورودی و خروجی خبر داد و گفت: علاوه بر استان کرمانشاه مرکز فوریتهای پزشکی استان به عنوان معین ایلام در محورهای مختلف ارائه خدمت می کند و مجموعا ۴۰۰ کیلومتر جاده را پوشش آمبولانسی  و امدادی می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه