اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

دریا میدانی تعیین کننده در نبرد با استکبار / دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز برابر ما کم‌توان هستند

دریا میدانی تعیین کننده در نبرد با استکبار / دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز برابر ما کم‌توان هستند
فرمانده کل سپاه دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران توصیف و تاکید کرد: دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز برابر ما کم‌توان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی،‌ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی پیوسته دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)نیروی دریایی سپاه در زیباکنار از پاسداران جوان به عنوان نهال‌های باطراوت و پرثمر انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: پاسداران جوان باید حافظ بیرق مبارزه با مستکبران که نسل‌های پیشین در سپاه بلند کردند ،باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

سرلشکرسلامی با بیان اینکه  جمهوری اسلامی ایران قله‌های بسیاری را  پیش رو دارد که باید فتح کند، گفت: جمهوری اسلامی بعد از چهل سال مبارزه و ایستادگی به این باور حقیقت رسیده است که می‌تواند دشمنان خود را شکست دهد و به فضل الهی جغرافیای مقاومت گسترش یافته است.

,

وی با اشاره به توفیقات و دستاوردهای ایران اسلامی برابر دشمنان و مستکبران جهانی اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته و اعتماد به نفس کافی برای این اقدام بزرگ را دارد.

,

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند گفت: با این وجود ما هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم به این دلیل که همواره باید در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت کنیم.

,

سرلشکرسلامی ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از قلب اسلام دور کنیم .

,

وی دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران توصیف و خاطرنشان کرد: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همواره آماده باشند تا بتوانند از مواضع ملت ایران در دریاها حفاظت کنند.

,

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حضور در میادین دریایی نیازمند آمادگی علمی و جسمی است اظهار داشت: توانایی علمی، جسمی و ایمانی سه ضلع موفقیت در میادین جنگ دریایی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه