اخبار داغ

سوریه از ایران باور 373 را خواسته است

سوریه از ایران باور 373 را خواسته است
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاءالانبیاء (ص) گفت: سوریه درخواست برای خرید سامانه باور ۳۷۳ از ایران را طرح کرده اما فعلاً با این موضوع موافقت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار کرد: سوریه درخواست خود را برای خرید سامانه باور ۳۷۳ از ایران مطرح کرده اما فعلا با این موضوع موافقت نشده است و ما این سامانه را به سوریه نفروخته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سامانه باور ۳۷۳ به عنوان جدیدترین سامانه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران، روز ۳۱ مرداد امسال رونمایی و به صورت رسمی در اختیار پدافند هوایی کشور قرار گرفت.
,
 
,
این سامانه یک سلاح پدافند هوایی زمین‌پایه است که در کلاس برد و ارتفاع بلند جای می‌گیرد و طراحی آن با نگاه به سامانه‌های روز دنیا و با تکیه بر دانش و تجربیات متخصصان ایرانی و با بهره‌گیری از فن‌آوری‌سامانه‌های بومی صیاد ۲ و ۳ انجام شده است. باور ۳۷۳ می‌تواند اهداف هوایی را در صحنه نبرد با اصابت مستقیم موشک یا با اصابت ترکش‌های سرجنگی موشک ساقط نموده و مانع از ورود اهداف هوایی به محدوده عملیاتی خود شود.
,
 
,
سرعت در عملیات، سهولت در آماده‌سازی و نگهداری، حداقل بودن تجهیزات جانبی، بالا بودن عمر انبارداری و ضریب ایمنی اپراتوری، مطابقت با تکنولوژی روز دنیا و امکان جایگزینی و تأمین لوازم یدکی و ... از ویژگی‌ها و نکات قابل توجه و مهم سامانه سلاح پدافند هوایی باور ۳۷۳ است.
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه