اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

بسیج پیش‌قراول انسجام میان دستگاه‌های اجرایی کشور شود/ لزوم ورود جدی به مدیریت فضای مجازی

بسیج پیش‌قراول انسجام میان دستگاه‌های اجرایی کشور شود/ لزوم ورود جدی به مدیریت فضای مجازی
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در کنار پیشرفت و توسعه باید به موضوع عدالت اجتماعی نیز توجه ویژه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در مجمع عالی بسیج آذربایجان‌غربی که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب بر تلاش دشمن در خصوص ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی و نیز ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی تاکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی، افزود: در همین راستا، هر کاری در بسیج انجام شود باید در راستای نمایش کارآمدی نظام و ایجاد حس امیدواری در دل مردم باشد. این نوعی جهاد است.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان سپاه مبنی بر توجه به مساله تعامل با نهادهای نظام باید مدنظر فرماندهان و مدیران سپاه و بسیج باشد.
,
 
,
وی، گفت: بسیج و سپاه نماد انسجام و اخوت در نظام اسلامی بوده و در تعاملات میان دستگاه‌ها پیش‌قدم هستند که باید در این مسیر بیش از گذشته ورود شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام قریشی، بیان داشت: پیشرفت در زمینه‌های مختلف را شاهد هستیم اما در سایه موفقیت‌ها باید عدالت هم مدنظر باشد و چنین نباشد که پیشرفت را بدون عدالت در پیش بگیریم.
,
 
,
وی، تاکید کرد: مهم‌ترین مساله برای ما عدالت است.
,
 
,
رییس مجمع بسیج آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود، با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دوران فعلی، ابراز داشت: در بحث فضای مجازی نوعی کم‌کاری احساس می‌شود که باید توان بسیج در تامین محتوا و مدیریت این فضا بیشتر ورود پیدا کند. تاثیر فضای مجازی باید بیشتر از این بین بسیجیان تبیین شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه