اخبار داغ

مدیرکل راه آهن خراسان خبر داد؛

افزایش ۴۳ درصدی ظرفیت قطارهای استان در مسیرهای منتهی به عراق

افزایش ۴۳ درصدی ظرفیت قطارهای استان در مسیرهای منتهی به عراق
مصطفی نصیری ورگ گفت: امسال ظرفیت قطارهای خراسان رضوی در مسیرهای منتهی به مرز عراق افزایش ۴۳ درصدی داشته است که در مجموع ۱۶۶ رام قطار عادی و فوق العاده به صورت رفت و برگشت زائران اربعین را جابه‌جا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی نصیری ورگ، مدیرکل راه آهن خراسان در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: طبق سنوات گذشته تمهیداتی و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که در این راستا از ۱۵ تا ۳۰ مهر ماه در مجموع ۱۶۶ رام قطار عادی و فوق العاده به صورت رفت و برگشت زائران اربعین را جا به جا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی از جابه جای ۸۱ هزار و ۴۰8 مسافر در سه مسیر ریلی به غرب کشور خبر داد و افزود: از مجموع 166 رام قطار، ۳۲ رام قطار فوق العاده در مسیر اهواز، ۱۴ رام در مسیر همدان و ۴۰ رام در مسیرکرمانشاه فعال شده اند تا بتوانند زائران را به نحو احسن جا به جا کنند.

,

مدیرکل راه آهن خراسان خاطرنشان کرد: به طور کل ۸۶ رام قطار به صورت آمد و شد جهت جابجایی زائران اربعین خراسان رضوی برنامه ریزی شده است که پیش فروش بلیت مشهد به اندیمشک، اهواز، خرمشهر، کرمانشاه و همدان از روز سوم مهرماه در تمام آژانس‌های مسافربری و مراکز و درگاه‌های اینترنتی مجاز آغاز شده است.

,

نصیری ورگ با اشاره به اینکه امسال ظرفیت قطارهای خراسان رضوی در مسیرهای منتهی به مرز عراق افزایش ۴۳ درصدی داشته است گفت: امسال برای مسیر ریلی مشهد - اهواز برای دسترسی راحت‌تر مسافران اربعین به مرز شلمچه در نظر گرفته شده است که زائران عزیز می توانند از اهواز به صورت آسان تر به شلمچه سفر کنند.

,

وی تصریح کرد: خرید بلیت  باید صرفاً از طریق مراکز فروش دارای مجوز انجام شود و ارائه مشخصات متقاضی جهت صدور بلیت الزامی است لذا هم‌وطنان مراقب سودجویان در این زمینه‌ها باشند.

,

مدیرکل راه آهن خراسان عنوان کرد: در ایام پیاده‌روی اربعین کارکنان و سیستم ریلی کشور به‌صورت آماده‌باش کامل در می‌آید و همکاران بنده تمام تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به کار می‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه