اخبار داغ

فرمانده انتظامی کوهدشت:

افزایش ۷۵ درصدی عبور زائران از کوهدشت/گشت‌های تخصصی فعال شد

افزایش ۷۵ درصدی عبور زائران از کوهدشت/گشت‌های تخصصی فعال شد
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: عبور زائران از کوهدشت امسال نسبت به سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ عباس دولتشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: درزمینهٔ اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی، ۲۶۷ طرح نقطه‌ای و عملیات مشترک را از ابتدای سال برای پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان انجام داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,


وی افزود: در حوزه قاچاق کالا، مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح غیرمجاز و … کشفیاتی داشته و با فروشندگان مواد مخدر و سارقین برخوردی جدی و قاطع صورت گرفته است.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: در راستای اقناع گری اجتماعی که از وظایف نیروی انتظامی است، ۴۲ هزار نفر را در شهرستان آموزش داده‌ایم و اخیراً نیز همایشی استانی با موضوع آسیب‌شناسی اجتماعی و ارائه راهکارها با حضور سخنرانان استانی و شهرستانی برگزار شد که به‌نوبه خود بازتاب مطلوبی به همراه داشت.

,
,


وی مردم را بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی ۳۱ برنامه اصلی را داشتیم و بااین‌حال ۱۱۰ برنامه را اجرا کرده‌ایم، افتتاح سالن ستاد فرماندهی، افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت و …برخی از برنامه‌های این هفته بوده است.

,
,


دولتشاهی گفت: با توجه به اینکه شهرستان کوهدشت امسال ۷۵ درصد افزایش عبور زائران را داشته است، در این راستا نیروی انتظامی علاوه بر گشت‌های تخصصی، برنامه‌هایی را برای امنیت زوار انجام داده است.

,
,


وی با اشاره به برپایی تور ایست بازرسی با همکاری بسیج و سپاه شهرستان اظهار داشت: سامانه ۱۹۷پیشنهاد‌ها و انتقادات،۱۱۶ستاد خبری حفاظت اطلاعات، ۱۱۰فوریت‌ها و ۱۲۸ اخبار مواد مخدر به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ات، شکایات و هرگونه اخبار از مردم شهرستان کوهدشت است.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه