اخبار داغ

نرم افزار موکب‌های گلستان در کشور عراق+لینک دانلود

نرم افزار موکب‌های گلستان در کشور عراق+لینک دانلود
به همت سازمان فضای مجازی سراج اپلیکیشن موکب یاب گلستان تولید ومنتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سید پیام حسینی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر رونمایی از نرم افزار موکب یاب گلستان، اظهار کرد: این نرم افزار ویژه استفاده زائران پیاده روی اربعین حسینی با هدف تسهیل فرآیند یافتن مواکب استان گلستان در شهرهای زیارتی عراق طراحی و تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده و از جمله امکانات آن می توان به امکان نمایش موقعیت موکب های استان گلستان بصورت آنلاین بر روی نقشه و همچنین نمایش نقشه آفلاین آن اشاره کرد.

,

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی گلستان تصریح کرد: زائرین می توانند مشخصات جامع مواکب گلستان را در این نرم افزار مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول موکب ارتباط بگیرند.

,

وی تاکید کرد: این نرم افزار مشخصات ۱۳ عدد از موکب های اربعینی در شهرهای نجف، کربلا، سامراء و شهر مسیب را به نمایش گذاشته است تا به معرفی و موقعیت یابی هر چه بهتر زائران پیاده روی اربعین کمک کند.

,

حسینی خاطر نشان کرد: نرم افزار موکب یاب گلستان توسط جمعی از فعالان تولیدکننده نرم افزارهای انقلابی استان، زیر نظر مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در گلستان تولید شده است.

,

گفتنی است؛ جهت دریافت این نرم افزار " اینجا " کلیک نمایید.

, اینجا , اینجا , اینجا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه