اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت سازمان حمل و نقل جاده ای کشور:

خروج ۸۲۰ هزار زائر از مرزهای ایران/ خسارت سیل فروردین به 15 هزار کیلومتر راهِ کشور

خروج ۸۲۰ هزار زائر از مرزهای ایران/ خسارت سیل فروردین به 15 هزار کیلومتر راهِ کشور
محمد تیموری گفت: قریب به 2 میلیون و ۶۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت کرده و تا کنون ۸۲۰ هزار زائر از مرزهای ایران خارج شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده ای کشور عصر سه شنبه در مراسم تکریم مهرداد جهانی مدیرکل سابق حمل و نقل جاده ای استان البرز و معارفه محمود گودرزی به عنوان مدیر جدید، گفت: پیش بینی ما در خصوص آمار امسال زائران مشرف به اربعین بالغ بر ۲میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد تیموری با اشاره به اینکه بر خلاف پیش بینی سازمان راهداری کشور قریب به 2 میلیون و ۶۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت کرده و تا کنون ۸۲۰ هزار زائر از مرزهای ایران خارج شده اند، افزود: 90 درصد جابجایی بار و مسافر کشور توسط راهداری صورت می گیرد. 
,
 
,
وی ارزش تقریبی 217 هزار کیلومتر راه کشور را با نرخ سال 94 قریب به 200 هزار میلیارد تومان و امروز برابر با 500 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در سیل فروردین ماه ۱۵ هزار کیلومتر از راه های کشور آسیب دید و 3 هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات ناشی از نزولات جوی بود. 
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده ای کشور به نقش اساسی این سازمان در حمل کالاهای اساسی از بندر امام و بنادر جنوبی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۴۶۰ هزار ناوگان‌ حمل و نقل و ۷ هزار و ۳۰۰ شرکت حمل و نقل بار و مسافر در کشور فعالیت دارند. 
,
 
,
تیموری در خاتمه با تاکید بر اینکه ۶۰۰ هزار نفر راننده حرفه ای دارای کارت هوشمند رانندگی در بخش حمل و نقل جاده ای بیش ارائه خدمت می کنند، گفت: البرز با توجه به ترددهای زیادی که از استان های همجوار از این محور انجام می شود بیشترین سهم و کمک را در زمینه نوسازی ماشین آلات راهداری دارد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه