اخبار داغ

کارشناس مسائل غرب آسیا:

جریان وحدت‌گرای منطقه با گردهمایی اربعین هرگز به بن‌بست نمی‌رسد/ اربعین؛ آفندی مؤثر در مقابل جنگ روانی دشمن

جریان وحدت‌گرای منطقه با گردهمایی اربعین هرگز به بن‌بست نمی‌رسد/ اربعین؛ آفندی مؤثر در مقابل جنگ روانی دشمن
کارشناس مسائل غرب آسیا اگفت: عزاداری‌های ماه محرم و راهپیمایی اربعین در به شکست کشاندن طرح‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان در روابط دو ملت ایران و عراق تاثیرگذار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: آمریکایی‌ها بر روی تفرقه، جداسازی و اختلاف بین دو دولت و ملت عراق و ایران سرمایه‌گذاری‌های سنگینی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: آنان تلاش دارند این‌چنین قلمداد کنند که تلاش ایران برای اتحاد دو کشور، توسعه متوازن و در نهایت مقابله دو کشور با جریان آمریکایی در منطقه شکست خورده و بی‌ثمر بوده است و تصور دارند می‌توانند بر روی عزم و اراده ملت و دولت ایران و عراق تأثیر بگذارند و تداوم جریان وحدت‌گرای منطقه را به بن‌بست برسانند.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا تأکید کرد: اتاق فرماندهی و کنترل آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به این نتیجه رسیده‌اند که باید بین دو ملت ایران و عراق اختلاف‌افکنی کرده و آنها را نسبت به یکدیگر تحریک نمایند.

,

صدرالحسینی به نقش ایجابی و مؤثر عزاداری‌های ماه محرم و راهپیمایی اربعین در به شکست کشاندن طرح‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان در روابط دو ملت ایران و عراق اشاره و عنوان کرد: جایگاه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و بالاخص مراسم بزرگ و شکوهمند اربعین، که خود یک رسانه جهانی است، می‌تواند خط بطلانی بر روی ترفندهای متعددی که در راستای اختلاف‌افکنی دو ملت تعبیه و ترسیم شده، بکشد.

,

وی تصریح کرد: پذیرایی و میزبانی عاشقانه مردم عراق و حضور عاشقانه عزاداران ایرانی در ایام عزیز محرم و صفر و «نبأ العظیم» اربعین می‌تواند به مثابه یک اقدام آفندی مؤثر در مقابل جنگ روانی و حملات رسانه‌ای دشمن عمل کند.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا اضافه کرد: باید مسئولان دستگاه‌های مرتبط بتواند از این اقدامات کاملا مردمی و مذهبی به نفع تحکیم روابط دولت و پس زدن اقدامات عملیات روانی دشمنان مشترک دو کشور بهره ببرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه