اخبار داغ

با کسب ۴ مدال قهرمانی صورت گرفت؛

درخشش ۳ بانو دو میدانی کار خراسان شمالی

درخشش ۳ بانو دو میدانی کار خراسان شمالی
نایب رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان شمالی گفت: سه ورزشکار دو و میدانی از خراسان شمالی برای شرکت در سومین دوره از مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیشکسوتان بانوان کشور اعزام شدند و با کسب چهار مدال به استان بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده وقاری، نایب رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی  پیشکسوتان بانوان کشور  در ۱۷ مهر سال جاری به  میزبانی کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات 160 ورزشکار در 9 رده سنی از سراسر کشور حضور داشتند، گفت: خراسان شمالی با سه ورزشکار در این رقابت حضور پیدا کرد.

,

وقاری با بیان اینکه هر سه ورزشکار اعزامی به سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی  پیشکسوتان بانوان کشور موفق به کسب مدال شدند، خاطر نشان کرد: فریبا سیرانلو در ماده ۱۰۰و ۴۰۰متر مقام اول،  صغری جمالی در ماده ۱۵۰۰ متر مقام اول و در ماده ۵۰۰۰ متر مقام دوم و آرزو کمال نژاد در پرتاب وزنه مقام اول این دور از رقابت ها را از آن خود کردند.

,

این مقام مسئول عنوان داشت: نفرات برتر بعد از شرکت در دوره رکوردی و انتخاب به مسابقات جهانی در کشور کانادا اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه