اخبار داغ

رئیس دفتر رئیس جمهور:

وضعیت مطلوب خدمات رسانی در مرز مهران/ دولت در کنار زائران است

وضعیت مطلوب خدمات رسانی در مرز مهران/ دولت در کنار زائران است
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: از روزهای گذشته میزان تردد زائرین از مرزهای خروجی در حال پیشرفت است و پیش بینی می شود در روزهای آینده این میزان تردد بخصوص در مرز مهران با افزایش روبرو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمود واعظی"، رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در مرز مهران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در مرزهای کشور گفت: از روزهای گذشته میزان تردد زائرین از مرزهای خروجی در حال پیشرفت است و پیش بینی می شود در روزهای آینده این میزان تردد بخصوص در مرز مهران با افزایش روبرو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی که دولت در راستای اربعین انجام داد لغو روادید و ویزا با همکاری کشور عراق بوده که همین امر باعث شده که میزان تردد زائران نسبت به سالهای گذشته با افزایش همراه باشد.

,

واعظی افزود: دولت خدمت به زائرین اربعین را وظیفه خود می داند و به این منظور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

,

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وضعیت خدمات رسانی و موکب ها و دستگاههای خدمات رسان در مرز مهران بخوبی انجام می شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

,

وی در پایان گفت: از روز گذشته تاکنون 180 هزار نفر از مرز مهران خروج کرده اند و پیش بینی می شود امروز این شماره به 200 هزار نفر برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه