اخبار داغ

با زائران اربعین6/ حسینیان اعلام کرد:

حضور ۱.۴ میلیون هزار زائر ایرانی در عراق/ ساماندهی ۳۰۰ موکب پذیرایی در کربلا

حضور ۱.۴ میلیون هزار زائر ایرانی در عراق/ ساماندهی ۳۰۰ موکب پذیرایی در کربلا
سرکنسول ایرانیان در کربلا بابیان اینکه حضور گسترده زائران ایرانی در کربلا در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار زائر ایرانی در عراق حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر مسعود حسینیان بابیان اینکه زیرساخت‌های عراق توانایی لازم برای پذیرایی از خیل جمعیت زائران را ندارد و افزایش امکانات نمی‌تواند مشکلات موجود را به‌طور کامل رفع کند، اظهار داشت: یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر ایرانی در کربلا حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بابیان اینکه زیارت اربعین محدود به‌روز اربعین نیست، افزود: درمجموع دو میلیون نفر از ایران در این مدت وارد کشور عراق شدند که در سفرهای بازگشت پیش‌بینی می‌شود حجم کثیری از زائران به مرزها رجوع کنند که این امر نیازمند تمهیدات ویژه‌ای است که از وقوع بحران جلوگیری شود.

,

ساماندهی ۳۰۰ موکب پذیرایی در کربلا

, ساماندهی ۳۰۰ موکب پذیرایی در کربلا, ساماندهی ۳۰۰ موکب پذیرایی در کربلا,

سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه ۳۰۰ موکب در کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین راه‌اندازی شده است، اعلام کرد: در چند روز گذشته مواکب آمادگی کامل را برای پذیرایی زائران ایرانی نداشتند.

,

حسینیان با تأکید بر اینکه زائران باید نسبت به حفظ مدارک هویتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: در چند روز گذشته ۲۰۰ برگه عبور مجدد در کشور عراق صادر کردیم که حاکی از مفقود شدن مدارک زائران در عراق است.

,

وی بابیان اینکه رانندگان عراقی کرایه‌ها را افزایش دادند، یادآور شد: زائران به‌اندازه کافی پول نقد به همراه داشته باشند تا در عراق با مشکل کمبود نقدینگی مواجه نشوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه