اخبار داغ

فرماندار قرچک:

عید غدیر روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام شد

عید غدیر روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام شد
فرماندار شهرستان قرچک با تبریک عید غدیر خم گفت:عید غدیرخم روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام شد، دین کامل گشت و دشمنان اسلام مایوس و نا امید شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا; به نقل از قرچک آنلاین، علی صادقی با تبریک عید سعید غدیر خم به تشریح ابعاد واقعه غدیر و ولایت پرداخت و عنوان کرد: ولایت و محبت اهل بیت(ع) بزرگترین لطف خدای متعال و سرمایه ارزشمند برای مسلمانان جهان به ویژه شیعیان است که بعد از رسالت پیامبر به بشریت عنایت شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت: عید غدیر بهترین فرصت و موقعیت برای نیایش و بهترین زمان و فرصت برای تبلیغ در خصوص ولایت فقیه، دهه امامت و ولایت و روز سپاس و ستایش به پیشگاه حضرت احدیت است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه واقعه غدیر در تاریخ دین مبین اسلام اظهار داشت: عید غدیرخم روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام شد، دین کامل گشت و دشمنان اسلام مایوس و نا امید شدند.
صادقی گفت: غدیر خم یکی از پایه های اصلی و پنجگانه دین اسلام، ولایت و امامت است که بعد از رسالت ۲۳ ساله پیامبر (ص) از سوی خداوند به مردم ابلاغ شد و رسالت پیامبر (ص) در غدیر خلاصه و کامل شد.
فرماندار قرچک بیان داشت: جانشینی حضرت علی(ع) در واقعه غدیر توطئه های دشمنان را خنثی کرد واهمیت غدیر بر این است که شخصیتی بی بدیل و ممتاز مانند حضرت علی (ع) بر مسند امامت قرار گرفت و حضرت علی (ع) به غدیر فضیلت بخشید.
وی در پایان با تبریک این روز فرخنده به مردم ایران اسلامی و بخصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان قرچک، خواستار حمایت همه جانبه شیعیان جهان از غدیر و ولایت فقیه در همه ابعاد زندگی شد و سعی کنند در این راه واقعه غدیر را به نسل جوان انتقال دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, قرچک آنلاین,
,
,
,
, و,
, .,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه