اخبار داغ

توصیه پلیس راه به زوار اربعین

توصیه پلیس راه به زوار اربعین
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: متاسفانه آمار تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه بالاست و در چند روز اخیر حداقل چهار مورد تصادف مهم داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید تیمور حسینی با اشاره به ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی، اظهار کرد: هم‌اکنون تراکم جمعیت داخل پایانه‌های مرزی وجود دارد و متاسفانه این  ازدحام جمعیت بر مدیریت ترافیکی نیز اثر گذاشته است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس پلیس راه راهور ناجا به دو تصادف فوتی که صبح روز گذشته  در دو محور اسلام‌آباد ـ حمیل و مهران ـ  ایلام به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن پنج نفر از هموطنان شد پرداخت و گفت: متاسفانه آمار تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه بالاست و در چند روز اخیر حداقل چهار مورد تصادف مهم داشتیم، از طرفی امروز یک مورد تصادف در استان ایلام داشتیم که متاسفانه در این تصادف سه نفر کشته و چهار نفر مجروح  شدند.

,

این مقام انتظامی، خستگی، خواب‌آلودگی، عجله و شتاب را از مهمترین علل بروز حوادث رانندگی در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه گانه دانست و افزود: رانندگان  عزیز با صبر، حوصله و خویشتنداری رانندگی کنند، خواهشمندیم که با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه شتاب و عجله به رانندگی بپردازند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: زائران عزیز پیش از عزیمت و تردد در مسیر رفت و بازگشت،  حتماً آخرین  وضعیت ترافیکی و جاده‌ای  را  بررسی و بازگشت خود را نیز مدیریت کنند.

,

رئیس پلیس راه راهور ناجا متذکر شد: مسئولان ذی‌ربط هر چه سریعتر تلاش کنند تا با ترزیق امکانات لازم و پیش‌بینی  تمهیدات لازم، از ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی بکاهند.

,

حسینی با بیان اینکه  به نظر می‌رسد  توان و ظرفیت کشور عراق برای پذیرش این حجم از جمعیت زوار، کافی نیست، یادآور شد: پذیرش زوار در مرز خسروی محدود و تا ساعت 16  است، متاسفانه  برخی زوار به دلیل عدم توجه به این موضوع، از ساعت 16 و تا  ساعت 6 صبح، پشت  این مرز می‌مانند و ما در مرز خسروی از ساعت 6  صبح تا ساعت 16 شاهد  تراکم و ازدحام جمعیت هستیم.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه