اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پارکینگ های مرز خسروی ظرفیت 52 هزار خودرو را دارد

پارکینگ های مرز خسروی ظرفیت 52 هزار خودرو را دارد
فرمانده انتظامی استان از آماده سازی 5 پارکینگ در پایانه خسروی به ظرفیت 52 هزار خودرو خبر داد و گفت: از زائران تقاضا می شود خودروی خود را حتما در پارکینگ های آماده شده قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 10 هزار خودرو در محل های اختصاص یافته پارک شده اند و هنوز ظرفیت زیادی برای پارک خودروی سایر زائران وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی ادامه داد: طی یکی دو روز اخیر نیز حدود 60 گیت برای تردد زائران در مرز خسروی اختصاص یافت تا آنها با کمترین معطلی بتوانند به عتبات عالیات سفر کنند.

,

سردار جاویدان همچنین با اشاره به حجم سنگین بار ترافیکی در محورهای منتهی به شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: از زوار گرامی تقاضا داریم سفر خود را مدیریت کنند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همکاران ما به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به زائران هستند و توصیه های لازم را به آنها ارائه می کنند تا کمترین مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

,

وی خاطرنشان کرد: مهمترین تقاضایی که از زوار داریم این است که حتما به توصیه های همکاران ما توجه و آن را به کار گیرند.
سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: زائران سفر خود را مدیریت و امروز از حضور در مرز خسروی به خاطر ازدحام جمعیت خودداری کنید.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه