اخبار داغ

توزیع 250 بسته نوشت‌افزار و لباس فرم در نقاط محروم فریدونشهر

توزیع 250 بسته نوشت‌افزار و لباس فرم در نقاط محروم فریدونشهر
خیریه آبشار عاطفه‌های فریدونشهر اقدام به تهیه و توزیع 150 بسته لوازم‌التحریر و 100 دست لباس فرم مدرسه بین دانش آموزان نقاط محروم این شهرستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهری موحدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان این که خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش فریدونشهر واسطه کمک 17 میلیون تومانی بین خیران و نیازمندان شده است، اظهار کرد: این کمک‌ها در روستاهای کولاب، چالچرانه، تنگستان، بهرام آباد، عنایشت، بُندر، خُرّم دره، مصیر، کلوسه، زمستانه، حومه و پشندگان در دهستان پشتکوه موگویی توزیع شد که ارزش هر بسته لوازم التحریر حدود 50 هزار تومان و ارزش هر دست لباس فرم حدود 100 هزار تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های فریدونشهر تصریح کرد: خیریه آبشار عاطفه ها از سال 1395 در فریدونشهر تأسیس و با هدف رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در منطقه تا حدّ توان، فعالیت خود را آغاز کرد.

,

وی افزود: تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت، تأمین کمک هزینه تحصیل و درمان افراد کم درآمد، توزیع اقلام خوراکی بین نیازمندان در مناسبت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های شاخص این خیریه است.

, .,

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های فریدونشهر تصریح کرد: این خیریه در کنار کمک‌های خیرخواهانه خود، به مقوله اشتغال‌زایی و احداث تعاونی‌هایی تولیدی ورود پیدا کرده و در سالی که توسط رهبر انقلاب به نام «رونق تولید» نامگذاری شده است با راه اندازی کارگاه‌های خیاطی و دوخت سرویس‌های آشپزخانه و تولید پاکت‌های فانتزی زمینه اشتغال چندین نفر را فراهم کرده است.

,

شرایط بد اقتصادی حاکم در جامعه و احتمال بازماندن نقاط فقیرنشین کشور از تحصیل به دلیل بالا بودن هزینه‌های تهیه لوازم التحریر و مدرسه، توجه بیشتر مسئولان و خیّران به این موضوع را می‌طلبید که با راه اندازی پویش #مهر_کریمانه، ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد وارد گود شده و هر یک به بضاعت خود تلش کردند باری را در این راه از دوش مردم نیازمند بردارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه