اخبار داغ

تجمع مقابل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری

تاکسی بی‌سیم‌های بدون بی‌سیم داد رانندگان تاکسی تربت حیدریه را درآورد

تاکسی بی‌سیم‌های بدون بی‌سیم داد رانندگان تاکسی تربت حیدریه را درآورد
حدود ۹۰ تاکسی بی سیم ۱۳۳ شاغل در تربت حیدریه بدلیل قطع شدن سامانه ارتباطی بی سیم شان در مقابل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری این شهرستان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح پنج شنبه هفته گذشته حدود ۹۰ راننده تاکسی بی سیم ۱۳۳ شاغل در شهرستان تربت حیدریه به دلیل قطع شدن سامانه ارتباطی بی سیم شان مقابل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

طبق اظهارات رانندگان معترض، سامانه ارتباطی ۱۳۳ از صبح روز پنج شنبه ساعت 6:30 قطع شده بود.

,

فربودی نماینده رانندگان معترض در این خصوص اظهار داشت: ما مشکلات زیادی داریم که عمده آن از جایی شروع شد که اسنپ و ۱۸۷۰ شروع به ارائه سرویس در تربت حیدریه کردند و از همان زمان مداوم خط ارتباطی قطع می شود و هیچ کس پاسخ گوی ما نیست.

,

وی افزود: در طول چند روز گذشته که با اختلال در سامانه ۱۳۳ روبه رو بودیم، با مراجعه به مخابرات، شهرداری و سازمان حمل و نقل هیچ پاسخ قانع کننده ای را دریافت نکرده ایم.

,

کرمانی، یکی دیگر از رانندگان 133 شهر تربت حیدریه می افزاید: اکثر این ماشین ها اقساطی خریداری شده اند و باید سر ماه رانندگان قسط آن را پرداخت کنند و از سوی دیگر تمام دخل و خرج زندگی این 90 نفر از همین مسیر فراهم می شود و لذا اینجا بعنوان معترض حاضر شدیم تا مشکلمان برطرف شود.

,

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه در خصوص این تجمع، گفت: سامانه خط ۱۳۳، تقریبا از چهارشنبه هفته گذشته در تربت حیدریه دچار قطعی شده و در روز حدود یک تا دو ساعت از دسترس خارج می شو، اما باید بگویم که روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته در هیچ زمانی اصلا سامانه دچار اختلال نبوده است.

,

محسن قندهاری می افزاید: روز پنج شنبه متاسفانه سامانه قبل از ساعت ۷ صبح قطع شد و تا ساعت ۱۱:۳۰ دچار ایراد بود و مشکلاتی را برای رنندگان بوجود آورده است.

,

وی بیان داشت: روز پنج شنبه با توجه به برگزاری آزمون نظام مهندسی مشترکان زیادی برای استفاده از تاکسی تماس گرفتند اما در اوج تماس ها خطوط ارتباطی بی سیم ها قطع شده بود.

,

قندهاری در خصوص پیگیری های بعمل آمده توسط سازمان حمل و نقل می افزاید: امروز اعضای شورای شهر و شهردار در حال رایزنی با مخابرات شهرستان هستند، اما آنچه که مطرح است ظاهرا این مسئله یک مشکل استانی بوده و باید این اشکال در مرکز استان حل شود و خط ۱۳۳ از حالت سه رقمی به چهار رقمی تبدیل تا مشکلات آنها برطرف شود.

,

وی خاطر نشان کرد: هنوز مشکل برطرف نشده و باید منتظر باشیم تا  امروز در جلسه ای با مدیر مخابرات تربت حیدریه راهی را برای حل موضوع پیدا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه