اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد

راه‌اندازی پاسگاه خرتوت و کلانتری چناران شهر در سال جاری/اجرای طرح مکنا در دستور کار

راه‌اندازی پاسگاه خرتوت و کلانتری چناران شهر در سال جاری/اجرای طرح مکنا در دستور کار
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از راه اندازی پاسگاه خرتوت و راه اندازی کلانتری چناران شهر در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره کمبودهای عمرانی در حوزه نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در استان به همان تعداد کلانتری و پاسگاه که موجود است، نیاز است تا به همان تعداد ساختمان کلانتری و پاسگاه نیز ساخته شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سردار مظاهری خاطر نشان کرد: درحالیکه اخیرا در استان خراسان شمالی پلیس راه چمن بید واقع در غرب استان و پلیس راه شهرستان شیروان ارتقا یافته همچنین بر تعداد ایستگاه های راهور در شهرستان های بجنورد و شیروان نیز افزوده اند، در عین حال، در سال جاری پاسگاه خرتوت در شهرستان مانه و سملقان و کلانتری چناران شهر در شهرستان بجنورد نیز راه اندازی خواهند شد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: با این وجود، نیروی انتظامی استان با داشته های کنونی اش به لحاظ امکانات عمرانی، تجهیزاتی و نیروی انسانی با قوت و قدرت به مسئولیت خود عمل می کند و پاسخگوی مراجعات مردمی، فعال در رسیدگی به امور حوزه فعالیتی خود همچنین در زمینه برقراری و حفظ امنیت نیز تلاش گر است.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود از اجرای طرح مکنا ( طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی) در سطح استان نیز خبر داد و گفت: این طرح در استان به منظور خوش آیند سازی محیط کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در حال اجرا است.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این طرح محیط سازی فضای کلانتری و پاسگاه ها تغییر خواهد کرد، افزود: به طور مثال در این فضا سیم خاردارها به نرده تغییر خواهند کرد همچنین تجهیزاتی برای ایجاد روحیه بهتر در مراجعان در فضای کلانتری ها تامین می شوند.

,

در عین حال، وی یادآور شد: البته یکسری از استحکامات در این ساختمان ها برای مقابله در شرایط خاص حفظ می شوند.

,

وی عنوان کرد: تا به کنون طرح مکنا در کلانتری های 11 و 12 شهر بجنورد اجرایی شده است.

,

سردار مظاهری در ادامه خواستار شد: خیران و مردم نوع دوست، فرماندهی انتظامی استان را در زمینه ارتقا و افزایش تعداد ساختمان های نیروی انتظامی در سطح استان همچنین تامین تجهیزات لازم برای این مکان ها یاری کنند که هدف حفظ امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی است.

,

در خاتمه به سامانه 197 ( سامانه ارتباط مردم با پلیس) اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال انتقاد مردم از نیروی انتظامی استان 9 درصد کاهش و تقدیر از نیروی انتظامی استان یک درصد افزایش یافت.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: هر دو هفته یکبار در مرکز فرماندهی انتظامی استان ملاقات حضوری با مردم برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه