اخبار داغ

روسیه و چین بالگرد نظامی مشترک می‌سازند

روسیه و چین بالگرد نظامی مشترک می‌سازند
یک سخنگوی شرکت بالگردسازی روسیه اعلام کرد که چین و روسیه قراردادی را برای طراحی یک بالگرد سنگین تا پایان سال جاری امضا خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی شرکت بالگردسازی روسیه روز سه‌شنبه در نمایشگاه بالگرد چین در «تیانجین» به خبرگزاری «تاس» گفت که ممکن است شرکت‌های سهامی « هلی‌کوپتر روسیه» و «اویکوپتر» چین قراردادی را برای طراحی بالگرد سنگین «AC322 AHL» تا پایان سال 2019 امضا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
براساس گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، این سخنگو افزود: «شرکت‌های سهامی هلی‌کوپتر روسیه و «اویکوپتر» مذاکرات را به پایان رساندند و تمام اسناد قرارداد را پیرامون طراحی یک بالگرد سنگین هماهنگ کردند. در حال حاضر این قرارداد تحت یک روند تصویب در دولت چین است. ما امیدواریم این قرارداد را تا پایان سال جاری امضا کنیم.» سخنگوی شرکت هلی‌کوپتر سازی روسیه گفت که مطابق با توافق بین دولتی، شرکت روسی یک طرح فنی را طراحی خواهد کرد.
,
 
,
وی همچنین افزود: «ما پروانه دم بالگرد و دیگر بخش‌ها را ارسال خواهیم کرد. فناوری‌ها به چین منتقل می‌شوند. چین نیز به نوبه خود مسئول اجرای برنامه‌هایی از جمله طراحی، ساخت نسخه‌های آزمایشی، انجام آزمایشات، صدور گواهینامه، تولید و ارتقا بالگردهای موجود در بازار است.
,
 
,
این سخنگو گفت: «طبق محاسبات مقدماتی طرف چینی، صدور گواهینامه‌های این بالگردها تا سال 2023 تکمیل خواهد شد.»
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه