اخبار داغ

نقشه / آخرین وضعیت کوبانی (20 مهرماه 93)

نقشه / آخرین وضعیت کوبانی (20 مهرماه 93)
تنها خبر موثقی که می توان درباره عین العرب (کوبانی) داد اینست که اکثر قریب به اتفاق مردم این شهر، خانه های خود را ترک کرده اند و به ترکیه پناه برده اند؛ عده ای قلیل از مردم هنوز حاضر به ترک شهر نبوده و در حال مقاومت سنگین در قسمت شمالی و غربی کوبانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از مسیرانلاین درگیری های سنگین بین داعش و مدافعان کوبانی در اطراف گذرگاه «مرشد پینار» که تنها راه ارتباطی مدافعان کوبانی با ترکیه است در جریان بوده و در صورت تسلط داعش بر این گذرگاه که طی چند روز اخیر حتی متوسل به حملات انتحاری نیز شده است، کوبانی در محاصره کامل قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مسیرانلاین,

داعش هم اینک بر پهنه وسیعی از مرزهای ترکیه - سوریه تسلط داشته و پست های مرزی و گذرگاه تل ابیض - آقچاقلعه در استان رقه و جرابلس - قرقمیش در استان حلب در کنترل داعش قرار است و به احتمال زیاد گذرگاه مرزی کوبانی - مرشد پینار نیز در آینده نزدیک در اختیار داعش قرار خواهد گرفت.

,

همانطور که در نقشه مشاهده می شود داعش از جنوب تا خیابان 48 و جاده حلب پیشروی کرده و از شرق نیز بعد از تصرف زندان کوبانی در نزدیکی گذرگاه مرزی مرشد پینار قرار دارد.

,

نقشه آخرین وضعیت کوبانی

,

نقشه آخرین وضعیت کوبانی

,

, ,

نقشه ای که سفیر سازمان ملل از درگیری های کوبانی نشان میدهد

,

, ,

نقشه ای روزنامه فیگارو از کوبانی چاپ کرده است

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه