اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث کرمانشاه مطرح کرد

مراجعه ۲۰۰۰ زائر اربعین به پایگاه‌های اورژانس در کرمانشاه

مراجعه ۲۰۰۰ زائر اربعین به پایگاه‌های اورژانس در کرمانشاه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمانشاه از مراجعه ۲۰۰۰ زائر اربعین به پایگاه‌های اورژانس در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین بیمارستان صحرایی سپاه از امروز در کمربندی غربی قصرشیرین مستقر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در کمربندی غربی و یک دستگاه در پایانه و یک دستگاه در نصر آباد مستقر شده است.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمانشاه بیان کرد: ۹ دستگاه آمبولانس در مسیر قصرشیرین و پایانه و یک دستگاه آمبولانس و یک پایگاه پس از گیت مستقر شده است.

,

این مسئول از استقرار ۵ دستگاه آمبولانس در قصرشیرین و مسیر نصرآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر یک فروند بالگرد در پادگان ابوذر استقرار دارد که درصدد انتقال آن به خسروی هستیم.

,

مدرسی عنوان کرد: درمانگاه خسروی با برخورداری از ۱۰ تخت بستری به صورت شبانه روزی مستقر است.

,

وی با بیان اینکه آزمایشگاه تشخیصی برای پیشگیری از شیوع وبا راه اندازی شده است، گفت: زائران با داشتن علائم اسهال مورد آزمایش قرار می گیرند که در صورت منفی بودن آزمایش برای آنها دارو تجویز می شود و در صورت مثبت بودن اقدامات تخصصی برای آنها انجام می شود.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر استقرار درمانگاه شبانه روزی در پایانه خسروی، نیروهای مرکز بهداشت و فوریتهای پزشکی در سالن پایانه مستقر هستند.

,

این مسئول ادامه داد: از نیمه مهر ماه تاکنون ۲۱۷۳ نفر از خدمات اورژانس بهره مند شدند که ۲۷۷ نفر به بیمارستان اعزام و یک هزار و ۸۹۵ نفر نیز در محل خدمات دریافت کردند.

,

مدرسی بیان کرد: ۱۵۰۴ نفر از افراد مراجعه کننده به پایگاه های اورژانس مرد و ۶۶۹ نفر زن بودند.

,

وی شمار ماموریتهای ترافیکی انجام شده را ۱۷۰ مورد اعلام و عنوان کرد: همچنین پنج تبعه خارجی از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه