اخبار داغ

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) مطرح کرد؛

استقرار ستاد مرکزی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در محل سابق فروشگاه اتکا/ پیش‌بینی سفر بیش از 430 هزار زائر پیاده به مشهد

استقرار ستاد مرکزی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در محل سابق فروشگاه اتکا/ پیش‌بینی سفر بیش از 430 هزار زائر پیاده به مشهد
حسین رضایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ستاد مرکزی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) به محل سابق فروشگاه بزرگ اتکا انتقال و به مدت یک ماه کلیه واحدهای 22 گانه خدمت‌رسانی این ستاد در آنجا مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده ستاد مرکزی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) به محل سابق فروشگاه بزرگ اتکا انتقال و به مدت یک ماه کلیه واحدهای 22 گانه خدمت‌رسانی این ستاد در آنجا مستقر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه زائران پیاده جهت استفاده از خدمات اسکان باید در سایت جمعیت خدمتگزار ثبت نام کنند، افزود: تاکنون بیش از هزار مدیر کاروان در سامانه ما ثبت نام کرده‌اند و تمامی این افراد به همایش در مشهد دعوت شدند و موارد مورد نیاز در زمینه‌های مختلف به آن‌ها آموزش و یادآوری شد.

,

رضایی ادامه داد: تا به امروز حدود 100 هزار نفر در سامانه خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) ثبت نام کرده‌اند و روند ثبت نام های ما تا اربعین ادامه دارد تا افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این جمعیت دارند بتوانند در آن ثبت نام کنند.

,

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی این جمعیت با پایان یافتن اربعین حسینی شروع می‌شود، گفت: هم‌اکنون ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌هایی که با ما همکاری دارند، در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و پس از آن در مشهد و مسیرهای منتهی به مشهد مستقر می‌شوند.

,

وی یادآور شد: تاکنون پیش‌بینی‌های لازم جهت اسکان 100 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در 300 مکان انجام شده است که از این 300 مکان، 180 مکان آن متعلق به آموزش و پرورش است و مابقی خانه مردمی است که جهت پذیرایی از زائران، اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

رضایی تصریح کرد: در امر اسکان زائران علاوه بر آموزش و پرورش، هیئت‌های مذهبی، ستاد حج و زیارت، هیئت جوادالائمه و چند ارگان دیگر با ما همکاری دارند و در حوزه‌های زیرساختی وزارت راه و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی ما را یاری می‌کنند.

,

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه علاوه بر خدمات اسکان خدمات درمانی، رفاهی و فرهنگی نیز به زائران ارائه داده می‌شود، گفت: در حوزه درمانی هلال‌احمر و بسیج جامعه پزشکی ما را یاری می‌رسانند تا 820 کیلومتر از جاده‌های منتهی به مشهد را پوشش دهیم.

,

وی خاطر نشان شد: ایستگاه‌های صلواتی ما نیازمند آب، برق و تلفن هستند که از اینجا خواهان همکاری این سازمان‌ها در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران امام رضا(ع) هستیم.

,

رضایی با بیان اینکه برای 100 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در سه روز پایانی صفر خدمات اسکان، تغذیه و درمان به صورت رایگان در نظر گرفته‌شده است، گفت: در این کار خداپسندانه حدود 20 هزار نفر ما را یاری می‌رسانند.

,

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) ادامه داد: سال گذشته 430 هزار زائر پیاده در دهه آخر صفر از 6 محور منتهی به حرم وارد مشهد شدند و امسال پیش‌بینی می‌شد این تعداد رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال زائران خارجی بیشتری از پاکستان، افغانستان و عراق در راهپیمایی دهه آخر صفر شرکت کنند، گفت: با همکاری‌های صورت گرفته با وزارت امور خارجه برنامه هایی ویژه ای برای زائران خارجی در نظر گرفته‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه