اخبار داغ

رئیس اداره پست بابلسر خبر داد

تحویل بیش از 350 هزار مرسوله پستی به شهروندان بابلسری

تحویل بیش از 350 هزار مرسوله پستی به شهروندان بابلسری
رئیس اداره پست بابلسر از توزیع 357 هزار و 578 فقره مرسوله پستی به درب منازل شهروندان بابلسری خبر داد و گفت: درآمد اداره پست بابلسر به 16 میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل نبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: آمار مرسولات سال پستی از 17 مهر 97 تا 17 مهر 98 در بابلسر بالغ بر 357 هزار و 578 فقره مرسوله بوده که به درب منازل توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه اداره پست بابلسر دارای 21 کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی است خاطرنشان کرد: دو دفتر پستی فعال دولتی، پنج دفتر پیشخوان شهری، 12 دفتر پیشخوان روستایی، پنج نمایندگی توزیع، یک دفتر پستی در اداره ثبت اسناد و یک دفتر نمایندگی شهری برای دریافت مرسولات شهری هادی شهر از مجموع دفاتر و نمایندگی‌های اداره پست بابلسر است.

رئیس اداره پست بابلسر تصریح کرد: حدود هزار و 200 مرسوله به صورت روزانه توسط کارکنان این اداره به درب منازل شهروندان تحویل داده می‌شود و بنابر آمار دستگاه‌های نظارتی، پست بابلسر با حداقل بازخورد منفی رو به رو است.

نبیلی با بیان اینکه از لحاظ شاخص‌های کیفی در بین 6 اداره برتر پست استان قرار داریم، یادآور شد: از نظر درآمدی اداره پست بابلسر پس از شهرستان‌های ساری، بابل، قائمشهر و آمل در رتبه پنجم قرار دارد.

وی اذعان کرد: تمامی مستقلاتی که احساس می‌شد به نحوی می‌تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک کار باشد تلاش کردیم تا به ارزش افزوده مناسب تبدیل کنیم؛ زمین بایری داشتیم که به بانک گل اجاره دادیم و از این رو توانستیم هم درآمدزایی و اشتغالزایی را داشته باشیم.

رئیس اداره پست بابلسر اظهار کرد: در این روزها که مراجعه زیادی برای دریافت گذرنامه وجود داشت ساعت کار را برای کارکنان افزایش دادیم تا رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته باشد و خدمات موثری به شهروندان ارائه کنیم.

نبیلی خاطرنشان کرد: 147 هزار و 578 فقره مرسوله در سال پستی 97 - 98 از بابلسر به نقاط مختلف کشور ارسال شد و 214 هزار و 642 فقره مرسوله به این شهرستان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگی گمرکی پست خارجه اداره پست شهرستان فعال است، تصریح کرد: در زمینه ارسال مرسوله به خارج از کشور هم رشد قابل توجهی داشتیم.

رئیس اداره پست بابلسر با تاکید بر اینکه به دنبال اتصال بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بودیم یادآور شد: در زمینه آمار امانت مانند برنج، شکرسرخ، توت فرنگی و پرتقال عملکرد خوبی صورت گرفت و با 32 هزار و 489 فقره رشد 10 درصدی ترافیک و 24 درصدی درآمدی را شاهد بودیم.

این مسئول افزود: درآمد اداره پست بابلسر در سال 96 - 97 مبلغ 15 میلیارد تومان بوده و این مبلغ در سال 97 - 98 با رشد دو درصدی به مبلغ 16 میلیارد تومان رسیده است.

نبیلی گفت: روزانه بین 400 تا 500 کارت سوخت توزیع شده و هم‌اکنون بین 100 تا 150 کارت سوخت در اختیار اداره پست قرار دارد.

رئیس اداره پست بابلسر اظهار کرد: حدود 98 درصد شهروندان بابلسری ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام داده‌اند و حدود هزار کارت صادر شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره پست آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه