اخبار داغ

پناهیان:

وای بر مسئولانی که در امت اسلامی شبانه روزی کار نکنند/ این مسئولان عامل عقب افتادن ظهور هستند

وای بر مسئولانی که در امت اسلامی شبانه روزی کار نکنند/ این مسئولان عامل عقب افتادن ظهور هستند
حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه وای بر مسئولانی که در امت اسلامی شبانه روزی کار نکنند، گفت: مسئولانی که اداری کار می کنند و از مرخصی هم استفاده می کند ولو دزدی نکنند عامل تاخیر در ظهور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام پناهیان صبح امروز در مسجد سهله کوفه در جمع شرکت کنندگان در مراسم اربعین با بیان اینکه پیاده روی نوعی عبادت است و و هیچ عبادتی مانند آن وجود ندارد، اظهار کرد: کسانی که در پیاده روی شرکت می کنند امتحانی را با سرافرازی پشت سر می گذارند که ابلیس در آن شکست خورد و این افراد شهدای کربلا و امام حسین(ع) و اولاد حسین(ع) را به خودشان ترجیح می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه اولیا خدا وقتی مظلوم باشند محبت عجیبی از انسان به خودشان جلب می کنند که موجب خلوص می شود، تصریح کرد: محبت خدا را داشتن بسیار سخت است، تا ذره ای حب دنیا داریم نمی توانیم حب خدا را داشته باشیم.

,

وی با طرح این سوال که چند نفر می توانند بعد از سفر حج مقابل غرور خود بایستند، گفت: افرادی که کربلا و پیاده روی می آیند درگیر غرور نمی شوند، چون می دانند اولاد حسین در این راه تازیانه خوردند اما ما پذیرایی شدیم.

,

پناهیان با بیان اینکه در ایام اربعین هر طرف نگاه می کنیم دوست و رفیق و همراه می بینیم اما حضرت زینب فقط اطراف خود در این سرزمین شمرده حرمله می دید، خاطرنشان کرد: اولیا خداوند با هزینه های زیادی که دادند اخلاص را برای ما تسهیل کردند.

,

این سخنران مذهبی با بیان اینکه مسجد سهله خانه امام زمان سرمایه عظیمی برای ما است تا با خلوص در آن عبادت کنیم، اظهار کرد: شکایت از مشکلات و فقدان ها خوب نیست ولی شکایت از فقدان ولی مجاز است و این گله مندی ها تحویل گرفته می شود.

,

وی اذعان کرد: برخی به من می گویند چرا مردم را با وجود اینکه امکاناتی نیست، به حضور در این مراسم تشویق می کنید، درست است دولت ها باید امکانات فراهم کنند؛ درست است آب در این مسیر کم است ولی اولاد حسین آبی و غذایی در این راه نداشتند.

,

پناهیان با بیان اینکه کسی که این عبادت سهل را انجام ندهد و بخواهد عبادت بزرگتری انجام دهد دروغ می گوید، تصریح کرد: این زائران تا آخر عمر مدیون حسین هستند که قدم قدم در راه پذیرایی شدند و استراحت کردند و کافی است ذره ای به یاد کاروان قافله و اولوگاد حسین بیفتیم.

,

این خطیب دینی عنوان کرد: امام زمان(عج) وقتی ظهور کنند از ما انتظار سختی کشیدن ندارند، ما با ۲۰۰ هزار شهید و در هزاران مجروح و مقاومت در منطقه و شهدای جبهه مقاومت ثابت کردیم آماده سختی کشیدن در رکاب ایشان هستیم.

,

وی افزود: آقا منتظر هستند افرادی در دوران غیبت و انتظار تربیت شوند که علاوه بر آمادگی برای سختی کشیدن وقتی در اسایش قرار گرفتند دچار غرور نشوند و دین خود را از دست ندهند.

,

پناهیان با بیان اینکه حضرت نمی خواهند همه در مقام شهید حججی ها باشیم، گفت: حضرت دنبال کسانی هستند که به غیر از مقاومت در سختی ها در آسایش هم مقاومت داشته باشند؛ مسئولانی در رکاب باشند که اگر می توانستند حقوق بیشتر بگیرند، به خاطر مردم نگیرند.

,

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه مسئولان اگر برای اربعین براساس دستورالعمل اداری کار کنند معلوم نیست چیزی از  آن ها در قیامت باقی بماند‌، عنوان کرد: به تعداد کافی شهادت طلب داریم اما انگار به تعداد کافی مسئول خوب تربیت نکردیم تا آقا ظهور کنند.

,

وی با بیان اینکه وای بر مسئولانی که در امت اسلامی شبانه روزی کار نکنند، گفت: این مسئولان عامل عقب افتادن ظهور هستند، نه گناه مردم در کوچه و خیابان؛ مسئولانی که اداری کار می کنند و از مرخصی هم استفاده می کند ولو دزدی نکنند عامل تاخیر در ظهور هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه