اخبار داغ

افتتاح قطعاتی از جاده های استان، به عنوان بزرگراه، در سفر رئیس جمهور!

افتتاح قطعاتی از جاده های استان، به عنوان بزرگراه، در سفر رئیس جمهور!
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل 51 کیلومتر بزرگراه در محورهای اردبیل به مشگین‌شهر، اردبیل به سرچم و رضی به امیرکندی آماده بهره‌برداری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،علی یوسف‌زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه تلاش ما در کنار پیمانکاران این پروژه­ها بر این است که در فصل کاری امسال عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی این مسیرها را به اتمام رسانده و در سفر پیش روی رئیس جمهور 51 کیلومتر بزرگراه را در استان اردبیل آماده افتتاح کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در خصوص انتزاع حوزه راه‌های روستایی و فرعی از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و واگذاری آن به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغ آن توسط ریاست محترم جمهور و پیرو دستورالعمل نحوه اقدام در سال مالی 98 ، مقرر شده است از سال جاری ، پروژه‌های اجرایی در حوزه راه‌های روستایی و فرعی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به سازمان راهداری و حمل و نقل کشور منتقل و توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استانها اجرا شود که در استان اردبیل نیز بر اساس توافقات انجام گرفته ، پروژه­های جدید به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­ای استان منتقل  و قراردادهای جاری توسط این اداره کل تکمیل گردد.

,

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:  با رویکرد جدید همه تلاش خود را در حوزه توسعه راههای اصلی و بزرگراهی استان متمرکز کرده و امیدواریم در چند سال آینده شاهد تغییرات زیادی در توسعه بزرگراهی استان و در نهایت افزایش سهم بزرگراهی استان باشیم.

,

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل طول‌ راه‌های روستایی آسفالت شده استان را بیش از 2 هزار و 730 کیلومتر اعلام کرد و گفت: یک هزار و 605 کیلومتر از راه‌های روستایی اردبیل شوسه و 933 کیلومتر نیز خاکی است.

,

وی به توسعه بزرگراه‌ها و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا اشاره کرد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با تامین اعتبار مناسب در سالجاری بخش عظیمی از پروژه‌ها را با روند مطلوب و مناسب اجرایی کنیم و همچنان اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل توسعه بزرگراه‌ها و رسیدن به میانگین کشوری است.

,

یوسف زاده در مورد منابع اعتباری در نظر گرفته شده در حوزه راه‌ها برای استان اردبیل بیان کرد : امسال بودجه مصوب ما 218 میلیارد تومان است که البته این اعتبارات در برخی از پروژه‌ها با استان‌های همسایه مشترک است و سعی‌ما بر این است تا جذب حداکثری این منابع پروژه­های در حال اجرا را تسریع و پروژه­های جدیدی نیز تعریف نماییم.

,

وی به تخصیص اولیه این منابع به شکل اوراق در مهرماه اشاره کرد و گفت: با تخصیص اولیه و جذب منابع ، پروژه‌ها قوت و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

,

وی در مورد ساختمان‌های دولتی اظهار کرد: به غیر از بیمارستان نجف‌زاده مابقی پروژه‌های حوزه ساختمانی ما از ردیف ملی برخوردار نیستند و لازم است از محل اعتبارات استانی نسبت به اجرای آنها اقدام کنیم.

,

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد ورزشگاه علی دایی و تکمیل آن نیز خاطرنشان کرد: با انتخاب مشاور از سوی سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور امیدواریم شاهد اجرای سالنهای جدیدی در این مجموعه باشیم  تا زمینه توسعه ورزش در استان بیش از پیش فراهم شود.

,

یوسف‌زاده بیمارستان نجف‌زاده را نیز یادآور شد و بیان کرد: با افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان به بیش از 500 تخت ، مشاور پروژه در حال تهیه نقشه­های اجرایی است که با تکمیل آن و انتخاب پیمانکار جدید ، عملیات اجرایی آن نیز تسریع خواهد یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه