اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان خبر داد؛

احتمال عزل سرپرست خوابگاه پسرانه پیش قلعه

احتمال عزل سرپرست خوابگاه پسرانه پیش قلعه
مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان با اشاره به اینکه خانواده دانش‌آموز پیش قلعه ای که مورد ضرب و شتم سرپرست خوابگاه واقع شده بود، هیچ شکایتی از این سرپرست خاطی خوابگاه نکرده‌اند، گفت: آموزش و پروش تخلف این سرپرست خوابگاه را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت نیاز، وی را از مسئولیت سرپرستی خوابگاه عزل خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، امروز 21 مهر ماه 98 در کانالهای استانی خراسان شمالی خبری مبنی بر ضرب و شتم یکی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان امام محمدباقر (ع) شهر پیش قلعه که در روز شانزدهم مهرماه اتفاق افتاده بود، منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

براساس این خبر منتشر شده، این دانش آموز به علت ضربه وارده منجر به سرگیجه و بیهوشی شده بود و به سرعت توسط مسئولان خوابگاه به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل و به مدت یک شب در آنجا بستری شد.

,

شنیده شده که پدر این دانش آموز کارگر فصلی تهران است و عموی دانش آموز جهت پیگیری به بیمارستان پورسینا مراجعه کرده و اقدامات مربوطه را انجام و صورتجلسه مذکور تنظیم شده است.

,

بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این باره اظهار کرد: روز سه شنبه هفته پیش به علت شدت ضربه وارده سرپرست خوابگاه دبیرستان امام محمدباقر (ع) شهر پیش قلعه این دانش آموز دچار سرگیجه و توسط سرپرست خوابگاه به سرعت به بیمارستان و پورسینای شهر آشخانه منتقل شد.

,

وی ادامه داد: این دانش آموز مدت یک شب در بیمارستان بستری شد و هم اکنون حالش بهبود یافته است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانواده دانش آموز هیچ شکایتی از این سرپرست خاطی خوابگاه نکرده‌اند، گفت: آموزش و پروش تخلف این سرپرست خوابگاه را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت نیاز، وی را از مسئولیت سرپرستی خوابگاه عزل خواهد کرد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان بیهوشی دانش آموز براثر ضربه وارده را تکذیب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه