اخبار داغ

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

50 هزار زائر افغانستانی تا پایان اربعین وارد کشور می‌شوند

50 هزار زائر افغانستانی تا پایان اربعین وارد کشور می‌شوند
سردار جان‌نثار گفت: تا امروز پذیرش بیش از 20 هزار اتباع خارحی به منظور شرکت در اربعین حسینی انجام شده و پیش‌بینی شده تا پایان اربعین حدود 50 هزار زائر افغانستانی وارد کشور شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ماشاءالله جان‌نثار، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس؛ پیرامون وضعیت و امار ورود زائران افغانستانی از مرز دوغارون برای شرکت در مراسم اربعین اظهار کرد: امسال توفیق داریم پذیرای زائران امام حسین(ع) و اتباع افغانستانی باشیم که قصد حضور در کنگره اربعین حسینی را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: تجارب سال گذشته کمک کرد امسال تمهیدات بهتر و بیشتری را بیندیشیم و لذا در مرزبانی، نیروی انتظامی و همه نهادها انسجام و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

,

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: اقدامات به منظور سهولت ورود زائران و کنترل و بررسی های لازم انجام شده و زائران افغانستانی به صورت منظم و منسجم مسیر را طی خواهند کرد و با استفاده از امکانات در نظر گرفته شده به سمت مشهد مقدس منتقل خواهند شد.

,

وی با اشاره به اینکه نسبت به سال کذشته منظم و منسجم تر کار انجام می شود افزود: در ورود زائران مشکل نداریم و به سرعت با وجود گیت های در نظر گرفته شده پذیرش صورت می گیرد.

,

سردار جان‌نثار تصریح کرد: تا امروز پذیرش بیش از 20 هزار اتباع خارحی به منظور شرکت در اربعین حسینی انجام شده و پیش‌بینی شده تا پایان اربعین حدود 50 هزار زائر افغانستانی وارد کشور شوند.

,

وی افزود: باتوجه به اینکه آمار ورودی در نوسان است تا 5 هزار نفر در روز ورود زائر خواهیم داشت.

,

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در روزهای باقیمانده تراکم زائر بیشتری داریم و آمار افزایش خواهد داشت لذا 8 گیت ورودی در مرز پیش بینی شده و فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه