اخبار داغ

تفاوتی که ویلموتس در تیم ملی ایجاد کرده

تفاوتی که ویلموتس در تیم ملی ایجاد کرده
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ ضمن اشاره به مسیر هموار صعود تیم ملی به مرحله نهایی راهیابی به جام جهانی گفت: نشاط تاکتیکی تیم ملی با ویلموتس بیش از پیش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال طالبی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در کسب پیروزی ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج در دومین دیدار از بازی های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا گفت: مهم ترین موضوع که از برد پرگل تیم ملی می توان نتیجه گیری کرد میل به گلزنی است که در تاکتیک و استراتژی مدنظر آقای ویلموتس وجود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: دیدگاه ویلموتس با تفکرات کارلوس کی روش کاملا متفاوت است. او به ساختار تیم ملی برای گلزنی توجه می کند و آقای کی روش علاقه زیادی به فوتبال دفاعی داشت. البته از کی روش نمی توان به خاطر داشتن چنین سیستمی گله داشت. او در کارش بهترین بود و سیستم مد نظرش را در زمین پیاده می کرد. ویلموتس هم می خواهد تیم را با تفکرات خودش همراه کند.
,
 
,
طالبی درباره استراتژی تیم ملی با ویلموتس تصریح کرد: دیدگاه فنی او باعث نشاط در تیم ملی شده است. فوتبال تهاجمی را مردم ایران دوست دارند و می خواهند که تیم ملی همیشه حرفی برای گلزنی داشته باشد. ویلموتس توان تیم را روی حمله گذاشته است و نمی خواهد لحظه ای پا پس بکشد.
,
 
,
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با بحرین افزود: بحرین قوی تر از کامبوج است اما در مقابل قدرت فوتبال ایران حرفی برای گفتن ندارد. ایران از این بازی ها می تواند به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای شناخت خود استفاده کند.
,
 
,
وی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: عراق که یکی از همگروهان ما در این مرحله است نسبت به قبل ضعیف تر شده و کار سختی مقابل این تیم نداریم. در مورد صعود تیم ملی نیز باید وضعیت را در آینده بررسی کرد و خیلی زود است که بخواهیم در این باره پیش بینی کنیم. تیم ملی در هر زمان و در هر تورنمنتی نیاز به حمایت دارد و نباید تمام تیم ها را مثل کامبوج و بحرین بدانیم.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه