اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از سمت خود کناره گیری کرد

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از سمت خود کناره گیری کرد
محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی به علت بیماری قلبی از سمت خود در این مسئولیت کناره گیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک،  محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی به علت بیماری قلبی از سمت خود در این مسئولیت کناره گیری کرد. از طرف اتاق بازرگانی ایران، علی محمد جاجرمی تا زمان برگزاری دوباره انتخابات اتاق بازرگانی استان به عنوان سرپرست اتاق بازرگانی استان معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک، ,

صمدی افزود: از بدو تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در سال 1386 تا کنون همواره تمامی مساعی و تلاش خود را در جهت تقویت و اعتلای نهال نوپای اتاق بازرگانی استان مصروف داشتم و از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نبوده ام.

,

وی ادامه داد: دستاوردهای اتاق بازرگانی استان در طول این سالها در زمینه های مختلف و کسب رتبه ها و عناوین مختلف، بدون شک با همراهی و همکاری همه شما بزرگواران قابل تحسین بوده است.

,

صمدی گفت: اینجانب به واسطه بیماری قلبی  و با کسب تکلیف از اتاق ایران و هیات رئیسه و هیات نمایندگان محترم اتاق استان در مقطع کنونی از سمت خود کنارگیری می نمایم و همکاران هیات رئیسه پیگیری امور می باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه