اخبار داغ

چگونه یک سفر کاری را دلچسب تر کنیم؟

چگونه یک سفر کاری را دلچسب تر کنیم؟
در سفرهای کاری مشکلات و یا فشارهای زیادی وجود دارد که ممکن است شما را خسته کند به طوریکه هر لحظه ای که می گذرد آرزو کنید که زودتر به شهر خود، خانه خود بازگردید. حال از این رو ما قصد داریم تا روش های مختلفی برای برای لذت بخش تر کردن سفرهای کاری شرح دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سفرهای کاری مشکلات و یا فشارهای زیادی وجود دارد که ممکن است شما را خسته کند به طوریکه هر لحظه ای که می گذرد آرزو کنید که زودتر به شهر خود، خانه خود بازگردید. برای مثال کسانی که به خاطر شغل شان مجبورند سفرهای زیادی بروند کمتر وقت می کنند که در کنار خانواده باشند یا اینکه خانواده را به همراه خود به سفر ببرند. برخی از سفرهای کاری یک روزه هستند به طوریکه فرد باید با تهیه بلیط هواپیما خودش را سریعا به مقصد برساند و چند ساعت بعد هم بازگردد، آن هم بدون هیچ استراحتی چراکه فردا صبحش باید حتما پشت میزکار خود حضور داشته باشد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلیط هواپیما,

تکرار چنین سفرهای خسته کننده و رفت و آمدهای زیاد به مرور زمان باعث خستگی فرد شده و ممکن است حتی از شغلش هم بی زار شود. حال از این رو ما قصد داریم تا روش های مختلفی برای برای لذت بخش تر کردن سفرهای کاری شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنم مقاله دیگر ما که ارتباط با روش های خرید بلیط هواپیما ارزان در فصل های شلوغ است را نیز مطالعه کنید.

, روش های خرید بلیط هواپیما ارزان در فصل های شلوغ,

خودتان را سرگرم کنید

, خودتان را سرگرم کنید,

مسافران حرفه ای روش های خوبی برای لذت بردن از سفرهای کاری و سفرهای اجباری را یاد گرفته اند که ما با تحقیق و پرس و جو از آن ها به برخی از این روش ها پرداخته ایم، یکی از موثر ترین شان هم این است که خودتان را سرگرم کنید. حال ممکن است پیش خودتان بگویید که چگونه می شود در سفرهای کاری با آن همه مشغله به دنبال سرگرمی بود؟ راه های زیادی برای سرگرم شدن وجود دارد. برای مثال وقتی که شما از ایرپلین تیکت بلیط مقصد خود را خریداری می کنید و راهی سفر می شوید، می توانید از فرصت استفاده کنید و در طول مسیر یک فیلم خوب تماشا کنید. درست است که تماشای فیلم آن هم در هواپیما  یا اتوبوس لذت سینما را ندارد اما به هر حال می توان از آن لذت برد و سرگرم شد و از همه مهم تر مسیر خسته کننده و طولانی سفر را کمتر احساس کرد.

, ایرپلین تیکت, ایرپلین تیکت,

 

,

تنهایی وقت بگذرانید و خودتان را به یک شام خوب دعوت کنید

, تنهایی وقت بگذرانید و خودتان را به یک شام خوب دعوت کنید,

یادتان باشد که در سفرهای کاری مجبور نیستید تمام وقت خود را با همکاران خسته کننده و حوصله سر بر تان بگذرانید! حتی مجبور نیستید بر سر یک میز با آن ها شام بخورید آن هم غذایی که باب میل تان نیست! پس برای تنوع هم که شده از جای خود برخیزید و با یک پرس و جوی کوچک رستوران های دنج و خوب نزدیک هتل یا محل اقامت خود را پیدا کنید و خودتان را به یک شام لذیذ و خوشمزه دعوت کنید. اصلا می توانید به دل کوچه ها و خیابان ها بزنید و به سراغ غذاهای خیابانی و خوشمزه بروید باور کنید ارزشش را دارد!

,

از فرودگاه لذت ببرید

, از فرودگاه لذت ببرید,

اگرچه فرودگاه ها شلوغ و پر ازدحام شناخته می شوند، اما هنوز هم می توانید در زمان انتظار خود راهی برای لذت بردن پیدا کنید. بسیاری از فرودگاه ها امکانات مختلفی از جمله خرید در فروشگاه های مختلف، رستوران ها، کافه ها و دیگر امکانات تجاری را ارائه می دهند. پیدا کردن فضایی برای استراحت و آرامش برای شما آسان است.

,

زمان کوتاهی را به خودتان اختصاص دهید

, زمان کوتاهی را به خودتان اختصاص دهید,

برای خودتان وقت بگذارید برای مثال خستگی را بهانه نکنید و مناظر جدید اطراف خود را کشف کنید.  هنگامی که کارهای تان تمام می شود و به هتل بازمی گردید، از سفارش سرویس اتاق خود داری کنید. به بیرون از هتل بروید و در شهر قدم بزنید  و مدتی را صرف لذت بردن از قدم زدن های شبانه کنید. سعی کنید بهترین نتیجه را از سفر کاری خود به تجربیاتی به دست آورید که سالها از آن یاد خواهید کرد. می توانید پس از اتمام سفر کاری از قیمت بلیط هواپیما اطلاع پیدا کنید و مسیر خود را از یک شهر دیگر برای بازگشت انتخاب کنید. در طول سفر برای ناهار و یا شام به همراه همکاران خود به حومه شهر بروید و از یک نهار دسته جمعی لذت ببرید.

, قیمت بلیط هواپیما, قیمت بلیط هواپیما,

مراقب سلامت خود باشید

, مراقب سلامت خود باشید,

مواظب باشید که در سفر از عادات سالم خود دور نشوید. مطالعات نشان می دهد که مسافران تجاری بیشتر از مسافران "معمولی" مریض می شوند. بنابراین وسایل ورزشی خود را همراه داشته باشید و از امکانات ورزشی هتل استفاده کنید یا از بعد از کار قدم بزنید تا کالری اضافی دریافتی را بسوزانید. از خوردن فست فود و غذاهای ناسالم در سفر امتنا کنید و سعی کنید وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

,

با خانواده خود در ارتباط باشید

, با خانواده خود در ارتباط باشید,

گاهی اوقات دلتنگی برای خانواده و فشارهای کاری باعث می شود تا بیشتر از هر زمان دیگری خسته شوید، خصوصا اگر از خانواده خود دور باشید. خوشبختانه با برنامه هایی مانند Skype می توانید به صورت تصویری با خانواده تان تماس بگیرید و با برقراری ارتباط با آن ها کمی از تنش های روحی و ذهنی دور شوید. درست است که این تماس مانند در آغوش کردن عزیزان تان نمی شود اما بهترین کار در چنین شرایطی همین است.

, Skype,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه