اخبار داغ

واکنش رئیس اتاق اصناف لنده به صدور مجوز به دکه های جلوی مدارس

واکنش رئیس اتاق اصناف لنده به صدور مجوز به دکه های جلوی مدارس
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در واکنش به صدور مجوز به دکه های جلوی مدارس این شهرستان گفت: اتاق اصناف شهرستان لنده تنها به کسبه ای مجوز فعالیت می دهد که دارای جا و مکان قانونی برای دستورالعمل ها باشند و دکه ها به جز دکه مطبوعاتی هیچ گونه مجوز فعالیتی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، موضوع دکه های جلوی مدارس یکی از چالش های مهمی است که حتی در جلسات شورای سلامت شهرستان ها همواره مورد بحث و گفت وگو است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, از صبح زاگرس,

در همین رابطه در چهارمین جلسه شورای سلامت شهرستان لنده بحث صدور مجوز برای فعالیت دکه ها در جلوی مدارس یکی از مهمترین چالش های بود که از سوی رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده مطرح شد.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در واکنش به صدور مجوز به دکه های جلومدارس این شهرستان گفت: اتاق اصناف شهرستان لنده تنها به کسبه ای مجوز فعالیت می دهد که دارای جا و مکان قانونی برای دستورالعمل ها باشند و دکه ها به جز دکه مطبوعاتی هیچ گونه مجوز فعالیتی ندارند.

,

وی تاکیدکرد: اتاق اصناف تنها به واحد های مجوز می دهد که استعلامات شهرداری و اماکن نیروی انتظامی و روند ثبت نام اینترنتی صدور جواز کسب کار را داشته باشند و محل فعالیت کسبی نیز باید در این پروانه قید شده باشد.

,

ارشاد گفت: بدون شک اتاق اصناف شهرستان لنده در راستای اجرای قانون آماده همکاری با اداره آموزش و پرورش، شهرداری و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در خصوص جمع آوری این دکه ها در جلوی مدارس است.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در ادامه تاکیدکرد: فعالیت این دکه ها عملاض غیر قانونی است و اگر کسی مجوز فعالیت واحد صنفی در یکی خیابان را دارد دلیلی ندارد آن در قالب ایجاد یک دکه به کار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه