اخبار داغ

مسئول توزیع کتب درسی آموزش‌وپرورش لرستان خبر داد؛

کمبود کتب درسی برای ۳۰۰ دانش‌آموزان لرستانی

کمبود کتب درسی برای ۳۰۰ دانش‌آموزان لرستانی
مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش لرستان گفت: ۳۰۰ دانش‌آموزان لرستانی به دلیل تغییر رشته تحصیلی با مشکل کمبود کتاب مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: آموزش و پروش استان لرستان همزمان با سراسر کشور ۲۴۰ هزار کتب درسی دانش آموزان دریافت و در بین دانش آموزان استان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پایه اول دبیرستان که با کمبود کتب درسی رشته مربوطه مواجه شدند دانش آموزانی هستند که تغییر رشته داده اند، اکثر این دانش آموزان از رشته علوم تجربی و ریاضی به رشته علوم انسانی تغییر رشته دادند که سبب شد با مشکل کمبود کتاب رشته انسانی مواجه شویم.

,

مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در حال حاضر پنج کتاب رشته علوم انسانی موجود است و شش کتاب نداریم، کمبود این شش کتاب را هفته گذشته به تهران اطلاع داده ایم و منتظر هستیم تا کتاب ها را دریافت و بین دانش آموزان توزیع کنیم.

,

وی بیان کرد: دانش آموزانی که در حال حاضر کتاب ندارند به خاطر تغییر رشته بوده و کتب درسی رشته تجربی و ریاضی را در انبار داریم و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه